Neefje van 8 jaar

  • 11 April 2018
  • 51 reacties
  • 11832 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een kleine neef van 8 jaar en als wij alleen in een kamer zijn probeert hij altijd mijn broek en of onderbroek af te trekken. Soms ben ik bang dat hij mijn best wel grote piemel( 11cm slap en 15 cm stijf) ziet want meestal kijkt hij er zo naar maar kan ik net optijd mijn handen ervoor doen want soms krijg ik door de spanning een stijve.
Wat denken jullie ervan? Maar zeg niet 'draag een riem' want ik haat riemen. Ze staan me niet goed

51 reacties

Hoi!

Je neefje moet begrijpen dat hij dit niet mag doen. Als jij hier geen toestemming voor geeft, moet hij dat respecteren.

Ik stel voor dat je hier eens met hem over praat. Misschien doet hij het uit nieuwsgierigheid of onzekerheid, en kun jij de vragen beantwoorden waar hij mee zit. Hij is zich misschien niet bewust van de reacties die dit bij anderen kan uitlokken.

Als hij dit blijft doen, kan het nuttig zijn dit met zijn ouders te bespreken. Zij kunnen hem duidelijk maken dat zijn gedrag niet ok is.

Groetjes
x
100divergent11
Ik heb al eens uitgelegd dat het niet mag en dat het ongepast is maar ik ben er ook naar zijn ouders toegegaan maar hij blijft het doen.
Hi Sam03,

sommige kinderen doen dat nou eenmaal als ze 8 zijn.
Ik heb een nichtje die dat ook deed toen ze een jaar of 8 was, samen met haar kleinere zusje.

Probeer vriendelijk, maar heel duidelijk elke keer toch te zeggen dat het niet mag en zeg het ook tegen zijn ouders. Dan heb jij alles gedaan wat je kunt doen en dan kunnen ze jou er iig niet de schuld van geven.

Bij mijn nichtje stopte het op een gegeven moment vanzelf, maar toen had ze wel een hele vakantie steeds het gedaan.

Verder weet ik het niet.

Ik heb even gedacht dat je het gewoon een keertje ook bij hem moet doen, maar ik heb er nog even over nagedacht en beter doe je dat niet, want dan denkt ie strakjes nog dat je het leuk vindt. Laat zijn vader en moeder het oplossen of zeg het tegen je ouders, dan kunnen die er ook iets van zeggen.

Doet ie het ook bij logeren als je ligt te slapen? Want dan is het helemaal vervelend.

Groetjes,
M&M's
Ik ben 1 keer bij hem gaan slapen en toen ik lag te slapen troke hoj lijn broek en onderbroek wel helemaal uit en begon hij te staren naar mijn best grote piemel. En toen na dat moment bleef hij dat maar doen. Zelf tien ik in een openbaar zwembad was trok hij mijn zwembroek af en toen trok ik de zijne ook af en ik weet dat ik dat eigenlijk niet moest doen
Zijn ouders en mijn oudefs weten dat maar ze doen niet zoveel daaraan. Ze vinden oke. En ze zeggen dat ik dar hedl duidelijk moet zeggen als ik da nie wil. Maar mijn neefje luistert gewoon niet. Iemand tips ??
Van zijn ouders en mijn ouders moet ik het zelf oplosse. Maar hoe? Als wij 2 seconden alleen zijn moet ik mijn broek al goed vast houden. Iemand tips?
Heeft je neefje een broer, of iemand anders die een grote invloed op hem heeft? Is er iemand waar hij naar opkijkt, waarmee jij hierover kan praten, die met je neefje kan praten?
Aah laat die jongen toch wat boeit dat nu zolang het maar thuis is en als je wil kan je hem manipuleren en kan ie je nog pijpen en kan je em nog neuken ook win win situatie
Uhm dat lijkt me niet de oplossing joins ?
Joins, geen goede oplossing. Die kleine is nog maar 8. Ik zou het heel streng tegen je neefje zijn en hem laten merken dat het NIET mag door hem een kleine straf te geven, (iets wat hij leuk vind even een tijdje niet meer mag doen), wat je ook kan doen is idd heel goed met hem te gaan praten.

-xxx-
P. S. Ik denk niet dat je de lengte van je lul hier per se neer hoeft te zetten! 😛
@Joins,

je gaat je toch niet laten pijpen door een jongetje van 8 jaar en hem neuken al helemaal niet. Misschien denk hij dat het normaal is als jij het vraagt en laat het toe, maar je moet toch weten dat dat niet kan.

Ik hoop dat dit een "slechte" grap van je was en dat je het niet serieus bedoelde en dan zou ik zeggen "maak nooit meer van die grappen hier"

Groetjes,
M&M's
Bretels dragen
die kun je ook onder je kleding dragen en zew werken damn goed
@Ffff,

bretels, das echt slim bedacht en een goede oplossing.

Ik zie het al voor me, trekt er iemand aan je broek en dan schiet ie vanzelf weer omhoog :P
Top :)

Groetjes,
M&M's
Als ik jou was zou ik vragen waarom hij dit doet, als hij een goede reden heeft het hem 1 keer laten doen zodathij het niet meer hoeft te doen. Maar als hij geen goede reden heeft zou ik gewoon een keer boos worden, dan houd hij wel op
@FFFF

Je bent geniaal! Dit is echt een super oplossing denk ik!

-xxx-
Ten eerste: geen grap al helemaal niet. Ten tweede: hij kijkt best wel veel naar mij op ( merk ik ook op andere momenten als hij niet mijn broek aftrekt) . Ten derde: goed idee maar bretels staan mij niet echt?. Ten vierde: kben al vaker boos op hem geweest en met hem gepraat maar dat werkt niet. Ten vijfde: een 8jarige ga ik zeker niet mezelf laten pijpen en al helemaal niet in zijn kop laten steken of met hem neuken helemaal niet ( als ik het hem zou vragen zou hij het nog doen ook en dat wil ik liever niet)
Hij kijkt naar je op. Uit respect dat hij voor jou heeft, zou hij van jou kunnen aannemen dat hij dit niet mag doen. Ik ben geen voorstander van boos worden, naar mijn mening los je daar niets mee op. Rustig met hem praten en zorgen dat je woorden tot hem doordringen werkt volgens mij beter. Je hoeft je stem niet te verheffen. Kordaatheid is wel belangrijk.

Als hij na dat gesprek dit weer probeert, kan je hem herinneren aan jullie gesprek.

Kan je hem vragen waarom hij dit doet? Hij zit waarschijnlijk met vragen, zoals veel leeftijdsgenootjes van hem. Ik heb onlangs reclame gezien van een programma voor kinderen i.v.m. puberteit. Misschien heeft hij er wat aan: https://www.ketnet.be/kijken/de-dokter-bea-show/aflevering-3-penis
Ik vermoed dat, wanneer hij er meer van weet, dit gedrag ophoudt.
100divergent11

Ik zal eens proberen om wat duidelijker te zijn en niet mijn stem te verheffen als hij het nog eens doet. Ik weet niet of het veel gaat helpen. Ik kan altijd als plan B vragen of hij wat vragen heeft over zijn lichaam en dan misschien nog eens een kleine rustige preek geven. ( sorry maar altijd als ik die dr. Bea show zie moet ik figuurlijk kotsen?)
Hoi Sam,

Ik vind inderdaad 15 cm voor een stijve piemel best wel groot. Wist je dat de gemiddelde piemel maar 13 cm is? Ik heb zelf geen kleine neefjes, alleen maar oudere, dus sorry dat ik daarmee niet kan helpen.

Dikke groetjes,
LordBrain 😃
Dat programma is jouw ding niet. Dat kan, het is eerder gemaakt voor jongere kinderen. Misschien dat je neefje er wel iets aan heeft.

Als hij na rustig aanspreken nog niet begrijpt dat dit gedrag niet ok is, kan het helpen dat een vertrouwenspersoon, bv. de huisarts, met hem praat. Huisartsen hebben, zoals psychologen, een opleiding gevolgd, en weten hoe om te gaan met dit soort situaties.

Ik ben bang dat, als hij dit nu niet afleert, hij dit gedrag blijft vertonen, of verder gaat.
We hadden gisteren een familie feestje ( mijn nonkel was jarig) en hij heeft weer mijn broek afgetrokken ookal had ik mijn broek best wel heel erg strak niet te strak maar toch is ie naar beneden geraakt. Ik heb met hem eens heel duidelijk gepraat ( heb ik toch geprobeerd) maar toen ik weg wou gaan trok hij weer mijn broek af en sloeg op mijn achterste en toen kijk ik met een best wel boze blik naar hem toe en ging hij weg ( we waren in de kelder met nog andere neefjes en nichtjes maar hij deed het toen ik even iets ging halen en heb hem daar aangesproken toen hij dat deed) . Even later ging ik terug naar de kelder en wou net de deur opendoen waar mijn nichtjes en neefjes ( ook ouderen nichten en neven waren daar ookal is het nie belangrijk) aan het spelen waren trok hij weer mijn broek af ( hoj stond achter een hoekje ofzo me op te wachten) en kneep in mijn piemel maar gelukkig had hij mijn onderbroek niet afgetrokken want ik krijg best rap een stijve en trok mijn broek weer omhoog en werdt ik heel boos tegen hem maar hij lachte alleen maar?. (100divergent100 mijn of zijn ouders gaan echt niet naar de dokter met hem en ik mag dat niet als minderjarige naar de dokter)
Wa kan ik doen? Help aub
Hi Sam03,

Ik kan me voorstellen dat je het een beetje beu begint te worden. Een keertje een grapje met je broek aftrekken kan leuk zijn, maar dit is een beetje te.

Eigenlijk zouden zijn ouders het voor je op moeten lossen, want het is hun kind en het is niet echt normaal dat ie dat blijft doen.

Ik zou toch nog eens proberen om event. via je eigen ouders te proberen of ze er iets aan gaan doen.

Zelf kun je ook niet zoveel anders doen dan dat je al gedaan hebt.

Enige wat ik nog kan bedenken is dat hij het soort van leuk vindt dat je boos wordt (boos worden is heel logisch), maar misschien kun je een keertje als jullie alleen zijn en hij doet het weer niet boos worden en net doen of er niks gebeurd is. Desnoods gewoon even in je onderbroek blijven rondlopen. Dan is voor hem de lol er misschien ook af, maar ik weet niet of het helpt. Ben bang van niet, maar keertje proberen kan misschien geen kwaad.

Sterkte ermee.

Groetjes,
M&M’s
Jij hebt hem er steeds vriendelijk op aangesproken, maar hij blijft dit doen. Ik vermoed dat hij dit niet meer uit nieuwsgierigheid doet, maar dat dit eerder op pesten begint te lijken.

Jij hebt gedaan wat je kan. Nu is het aan zijn ouders hier wat aan te doen. Als je neefje hier niet op aangesproken wordt, kan het dat hij dit gedrag ergens anders gaat verderzetten, bv. op school. Dat is best te vermijden.

Zijn ouders moeten dit aanpakken. Het is voor jou echt niet fijn zo. Jouw ouders zouden de situatie aan zijn ouders kunnen uitleggen.
Ik kan wat gemist hebben, dus alvast mijn excuses daarvoor.

Kan je je niet afzonderen van hem?
Op het feest is dat natuurlijk lastig, maar daarnaast zou het moeten kunnen.

En daarnaast is het, als de rest niet werkt, misschien een idee om een beetje minder zachtaardig te reageren.
Misschien zeggen daden hem meer dan woorden.

Reageer