Vraag

neefje naakt

  • 26 September 2023
  • 11 reacties
  • 2897 Bekeken

Badge

Ik heb 3 neefjes me middelste neefje zag ik laatst bij me oma ik zat daar gewoon op me telefoon en me neefje vroeg kom Roblox en toen zei ik isgoed kom en toen gingen we aan tafel zitten hij ging op mij zitten hij had ze broek al eerder uitgedaan en toen gingen we Roblox en hij vroeg wil je aan me piemeltje zitten zei ik oké deden we dat stiekem en daarna ging ik met me neefje naar ze huis en daar gingen we boven op hem ze kamer en toen ging ik aan me neefjes ze piemeltje weer zitten en hij vroeg wil je er aan likken of in je mond ik zei isgoed wat moet ik doen ik weet het niet ik hou van hem


11 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoe oud is je neefje? Want als hij jong is moet je dit absoluut niet doen, daarmee kan je hem trauma's geven, ook als hij er zelf om gevraagd heeft.

Als jij niet aan hem wil zitten moet je dat zeker niet doen. Zeg gewoon heel duidelijk NEE, hou zou het echt wel accepteren en nog steeds van je blijven houden. 

Als je niet weet wat je wil zou ik het ook niet doen, je kan je er later spijt van krijgen. 

Alleen als je het echt wil kan je het doen, maar pas op dat het niet te ver gaat.

Reputatie 1
Badge

hoi unknown,

dit is absoluut niet normaal.

je hoort niet aan je neefje zijn piemel te zitten.

als ik jou was zou ik ermee stoppen want dat kan jullie band erg beschadigen

grotjes mij

Reputatie 3
Badge

Als jij het ook leuk vind om te doen zie ik het probleem niet zo. 

 

Als jij het niet leuk vind moet je het hem zeggen en er mee stoppen. Als hij ook van jou hou begrijpt hij dat wel. 

Reputatie 5
Badge +1

Het aller belangrijkste is dat je doet wat je zelf wilt. Als je het niet wilt moet je het niet doen. Ik weet niet hoe oud je neefje is, maar het kan zijn dat hij te jong is om te begrijpen wat jullie nou precies doen. Ik wil je wel waarschuwen dat als je verder gaat dan dit en jullie bijvoorbeeld sex hebben, dit strafbaar is volgens de Nederlandse wet. Ook al willen jullie het allebei. en wat mensen inderdaad al zeggen, als jij het niet wilt moet hij dat accepteren en als hij ook van jou houd, doet hij dat ook.

JoeJoe

Reputatie 3
Badge

Het aller belangrijkste is dat je doet wat je zelf wilt. Als je het niet wilt moet je het niet doen. Ik weet niet hoe oud je neefje is, maar het kan zijn dat hij te jong is om te begrijpen wat jullie nou precies doen. Ik wil je wel waarschuwen dat als je verder gaat dan dit en jullie bijvoorbeeld sex hebben, dit strafbaar is volgens de Nederlandse wet. Ook al willen jullie het allebei. en wat mensen inderdaad al zeggen, als jij het niet wilt moet hij dat accepteren en als hij ook van jou houd, doet hij dat ook.

JoeJoe

Onzin. Als ze het beide willen. En niet de een is volwassen en de andere niet. En er is dus geen dwang is het niet strafbaar. 

Hallo hoe oud is je neefje en hoe oud ben jij?

Reputatie 5
Badge +1

@Meisjeee_xxx_ 

Het klopt inderdaad wat jij zegt, ik heb het nog even nagezocht en als inderdaad beiden partijen het willen is er niks verkeerds aan. Sorry voor de verwarring (-:

JoeJoe

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Meisjeee_xxx_ en @Anonymously 

Wat goed dat jullie meedenken! De informatie die jullie geven, klopt alleen niet helemaal. We weten niet hoe oud het neefje is.

Seksuele handelingen met kinderen onder de 12 jaar zijn in Nederland verboden. 

Groet,

Babs van de Kindertelefoon

 

Reputatie 3
Badge

Hoi @Meisjeee_xxx_ en @Anonymously 

Wat goed dat jullie meedenken! De informatie die jullie geven, klopt alleen niet helemaal. We weten niet hoe oud het neefje is.

Seksuele handelingen met kinderen onder de 12 jaar zijn in Nederland verboden. 

Groet,

Babs van de Kindertelefoon

 

Aaah dat was ik vergeten jaaa. We weten niet hoe oud ze zijn. Sorryyy!

Reputatie 5
Badge +1

@Babs van de Kindertelefoon , daar heb ik inderdaad niet aan gedacht (-:

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Unknown 109,

Dat had je echt niet moeten doen! Dat hoor je niet met je neefje te doen. Als hij jonger dan 12 is, is het ook nog strafbaar!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer