Vraag

Navelpiercing 15 jaar

  • 7 May 2023
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Badge

Heyhey,

 

Ik ben een meisje van 15 en wil heel graag een navelpiercing hebben, maar dat mag niet van mijn moeder.

  1. Ik heb op mijn 13e al acrylnagels gehad. Acrylnagels zijn van die ‘nep’ nagels die worden gemaakt met een soort van poeder. Dat wordt hard en dat is de acryl. 
    Ik ben nu 15 en draag nog steeds tot op de dag van vandaag acrylnagels.
  1. Ik heb 3 oorbel gaatjes. Het 3e oorbel gaatje heb ik met mijn eigen geld betaald en het 2e oorbel gaatje heb ik zelf met een oorbel pistool geschoten.
  1. Ik heb ook al een neuspiercing sinds mijn 14e. Geen septum, een ringetje in mijn rechter neusvleugel.

 

  1. Ik heb mijn haar al 3x geverfd waaronder 1x helemaal geblondeerd.

Mijn moeder vindt me te jong voor een navelpiercing, maar ik wil niet wachten totdat ik 16 ben, omdat ik het nu super graag wil. Een piercing zetten is ook voor mij een soort van zelf beschadiging. De pijn dat ik dan ervaar vind ik dan fijn. Wat kan ik doen? Ik betaal het sws met mijn eigen geld. Ik heb een bijbaantje en ik heb het geld ervoor. Ik heb jullie tips en advies nodig!!!!!!!

 

houdoe,


2 reacties

Hey,

Oké effe heel eerlijk mijn mening.

Ik ben het met je moeder eens. 15 vind ik te jong om dat soort beslissingen te maken. En om het te doen als een soort zelfbeschadiging is, zoals je misschien zelf al weet, helemaal niet verstandig.

Mijn advies is daarom om het niet te doen. i.i.g niet nu.

Aju!

Reputatie 5
Badge +1

Zelfpijniging?

Ben je emo of denk je aan suïcide?

Reageer