Vraag

nauwe voorhuid maar kan niet naar ouders

  • 29 May 2020
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een nauwe voorhuid ik wil graag naar mijn ouders om het te vertellen want dan kan ik naar de dokter maar in onze cultuur is het niet normaal om zulke dingen aan je ouders te vertellen (vooral niet tegen mn pa) is er mischien een andere oplossing


4 reacties

Hey @Jongen2007 je kan ook zelf een afspraak maken bij je eigen arts, daar heb je je ouders niet voor nodig. Je kan bv, bellen met de praktijk waar je bij zit? Of er naartoe gaan en bij de balie een afspraak maken. Of een keer vertellen als je op controle een keer komt.

Of je zegt tegen je ouders dat je je niet lekker voelt of zij een afspraak willen maken, en dat je tegen de dokter je echt vraag steld.

 

Groetjes gebruiker c 

Badge

Salam ik kom zelf  uit Iran,

 

Het beste is om het een beetje te hinten of soepel te vragen/ stap voor stap.

 

Khodahafez.

Ik zou naar wat topics zoals deze en deze kijken.
Er staan daar voldoende oplossingen voor jouw probleem, waarbij je dus niet je ouders hoeft te raadplegen.

Op bijna alle sites waar ik gekeken heb voor je staat dit als oefening om je nauwe voorhuid op te kunnen rekken / versoepelen.

Oefeningen om de voorhuid te rekken

  • Probeer elke dag de voorhuid iets verder over de eikel te schuiven als de penis slap is.
  • Haak je beide wijsvingers onder de voorhuid.
  • Rek deze op net zoals je een elastiekje zou uitrekken.

Bron: https://www.allesoverseks.be/wat-moet-ik-doen-als-ik-mijn-voorhuid-niet-over-de-eikel-kan-schuiven

Ik snap dat het moeilijk bespreekbaar is vanwege je cultuur en afkomst, maar het gaat nu wel om iets wat medische hulp kan nodig hebben. Ik zou het toch aan je ouders vertellen of zelf stiekem een afspraak maken bij de huisarts en samen kijken naar een oplossing. Huisartsen en doktoren moeten geheim houden zolang jij dat wilt, ze mogen geen ene woord zeggen tegen je ouders. :)

Reageer