Vraag

naturistencamping ervaring iemand

  • 12 September 2023
  • 9 reacties
  • 985 Bekeken

Badge

hoiii ik ben jongen van 17, ben nog nooit op naturistencamping geweest maar las er aantal dingen over hierop. ik vroeg me af zijn er mensen hier die daar wel eens zijn geweest?

en hoe was het daar?

wat doe je daar?

en is het niet beetje raar als je als minderjarige daar bent want volwassen mensen zien minderjarigen daar ook?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Ik ga elk jaar naar een naturistencamping 

het is daar altijd leuk en gezellig en je doet daar alles wat je opeen textielcamping ook doet behalve dan helemaal naakt.

Nee is niet raar daar lopen baby’s tot bejaarden en iedereen accepteert elkaar dun/dik kaal/ behaard maakt niet uit

Reputatie 1
Badge

Goede ervaringen mee en ieder is lief zelf meisjes die je niet kent

Badge

Goede ervaringen mee en ieder is lief zelf meisjes die je niet kent

dat is wel leuk dan jaa, welke campingen zijn de leukste dan?

Badge

Zo spannend is het allemaal niet. Het is als een gewone camping maar dan iedereen bloot. Je ziet het niet eens meer als je er even bent. En natuurlijk wordt er onder de jongeren naar elkaar gekeken maar dat gebeurt op een gewone camping net zo goed.

Badge

Zo spannend is het allemaal niet. Het is als een gewone camping maar dan iedereen bloot. Je ziet het niet eens meer als je er even bent. En natuurlijk wordt er onder de jongeren naar elkaar gekeken maar dat gebeurt op een gewone camping net zo goed.

aahh okeoke klinkt wel leuk

Reputatie 7
Badge +5

Zo spannend is het allemaal niet. Het is als een gewone camping maar dan iedereen bloot. Je ziet het niet eens meer als je er even bent. En natuurlijk wordt er onder de jongeren naar elkaar gekeken maar dat gebeurt op een gewone camping net zo goed.

Effe een toevoeging “zo spannend is het allemaal niet” als je voor de eerste keer naar een naturistencamping of naaktstrand gaat kan het heel spannend zijn omdat je je letterlijk en figuurlijk bloot moet geven. Ik ben al best lang naturist en wil niet anders meer 

Reputatie 7
Badge +5

Goede ervaringen mee en ieder is lief zelf meisjes die je niet kent

dat is wel leuk dan jaa, welke campingen zijn de leukste dan?

Licht eraan als je meer jongeren zoekt moet naar een naturistencamping met een zwembad en veel animat

Reputatie 7
Badge +18

Hoi. Er zijn wel sites voor zoals deze

https://www.campingzoeker.nl/nieuws/mooiste-naturistencampings-van-nederland/ 

Wie weet vind je iets of anders googlen 😉 

Groetjes Tartan X

Badge

 

Effe een toevoeging “zo spannend is het allemaal niet” als je voor de eerste keer naar een naturistencamping of naaktstrand gaat kan het heel spannend zijn omdat je je letterlijk en figuurlijk bloot moet geven. Ik ben al best lang naturist en wil niet anders meer 

 

Die eerste keer je kleren uittrekken is misschien spannend maar daarna is er niets spannends meer aan om daar rond te lopen.

Reageer