Vraag

nattigheid na vingeren

  • 14 November 2022
  • 8 reacties
  • 1133 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey een paar dagen geleden heb ik voor het eerst gevingert maar we zijn nu dus een paar dagen verder en er blijft maar nattigheid uit mijn vagina komen is dit normaal? Of moet ik mij zorgen maken

Pls reageer

Groetjes anoniempje


8 reacties

Heyy dit is heel normaal! Dit is gewoon een soort vocht wat uit je vagina komt als je klaar komt. Of het was gewoon vocht op je vagina natter te maken waardoor een piemel of je vinger makkelijker er in kan

Reputatie 3
Badge +4

Maar het is er een paar dagen later nog altijd en het blijft er maar uitkomen vandaag was mijn broek op school zelfs nat heb heel de dag met mijn trui rond mijn middel rondgelopen

Reputatie 7
Badge +17

Mijn vriendin had dat ook wel eens en die droeg dan een inlegkruisje. volgens mij is het zolang het geen pijn doet of niet raar ruikt niet erg

Reputatie 3
Badge +4

Ok thx

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb dat ook wel vaker 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi!

Dat is afscheiding volkomen normaal en het hoort bij puberen! (Als het niet stinkt of een bruine kleur heeft is er niks aan de hand. Als het bruin/rood is kan het zijn dat je begint te menstrueren)

 

Hey is heel normaal hoor is gewoon vaginaal vocht zoals hierboven reeds gezegd om het vingeren of seks gemakkelijker te maken. Je kan beter geen inlegkruisje dragen want dat maakt het vaak nog erger omdat je vagina dan niet kan ademen zeg maar.

Reputatie 2
Badge +1

Heyy!

Stinkt het?

Ziet het er wit/geel uit 

Loopt het helemaal door naar je benen?

Reageer