Skip to main content
Vraag

Natte onderbroek tijdens sporten..

• September 9, 2017
  • 6 reacties
  • 5264 Bekeken

Hoi, altijd als ik touwspring, of iets anders druks doe wordt mijn onderbroek nat van vocht uit mijn geslachts-deel, ik heb er vaak last van en durf het niet tegen mijn moeder te zeggen. En hebben jullie nog tips daarvoor? Is het herkenbaar?

Gr. ANONIEMMEISJEMETPROBLEMEN

6 reacties

• September 9, 2017
Ik ben 11 jaar nu..

• September 9, 2017
Oja en het spuit er echt uit. Ik voel dat heel duidelijk.

• September 9, 2017
Hallo anoniemmeisje..

Dat heb ik met paardrijden ik doe dat val vanaf mijn 9 jaar. Maar toen ik 11 jaar was en ik in mijn menstruatiecyclus kreeg ik er ook last van. Ik merkte het tijdens galop dat het paard bij het rennen mij een lekker gevoel gat in mijn kut. Die was dan erna super met veel slijm. Zeker als ik klaar kwam op het paard zittend..denk dat het normaal is. Je lichaam verandert in de Pubertijd. Dat je nu heel nat wordt is voor de sex met een jongen later. Hij kan zo zijn stijve penis erin doen als je erg opgewonden bent. Hoef je geen glijmiddel te gebruiken. Lol

• September 9, 2017
Hoi!

Je hebt waarschijnlijk last van vaginale afscheiding. Dit is heel normaal en veel meisjes hebben hier last van, zeker tijdens het sporten.

Om je wat frisser te voelen en om vlekken op je ondergoed te voorkomen, kun je inlegkruisjes gebruiken. Inlegkruisjes zijn klein en dun en lijken een beetje op maandverband, met het verschil dat je ze elke dag kunt dragen. Je kunt misschien beginnen met ze te dragen tijdens het sporten? Het is helemaal niet verplicht, maar ik vind ze wel handig.