Vraag

natte droom/sperma

  • 6 November 2021
  • 7 reacties
  • 553 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi allemaal

Ik ben 14 jaar en zit vgm al gewoon in de puberteit (baardgroei, voicecracks etc) maar heb nog nooit een natte droom of sperma gehad? Is dit raar/laat? Als ik klaarkom is het namelijk doorzichtig droebelig (voorvocht wss) maar geen (wit) sperma


7 reacties

Heyy

 

Eerste zaadlozing

Ergens tussen je 11e en 16e jaar krijg je je eerste zaadlozing: er komt sperma uit je piemel. Dat gebeurt soms tijdens een 'natte droom': je krijgt dan een spontane zaadlozing tijdens het slapen. Als je wakker wordt, merk je dat je bed een beetje nat is. Dan heb je dus niet in je bed geplast, maar je eerste zaadlozing gehad.

Bron: https://sense.info/nl/je-lichaam/jongenslichaam/je-lichaam-de-puberteit

 

Het is dus niet raar dat je op je 14e (nog) geen natte droom of sperma hebt gehad. Dat komt nog wel!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Het is zeker niet raar dat je nog geen natte droom hebt gehad en de sperma komt naarmate je ouder wordt wel. Ik heb zelf nog nooit een natte droom gehad en ben 17 jaar, dus je hoeft niet per se een natte droom te krijgen.:)

Voor iedereen anders natuurlijk

Reputatie 4
Badge +4

Maar heb je al wel sperma dan?

jazeker, daarom het sperma komt vanzelf wel

Reputatie 4
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Dus er was ineens bij een keer aftrekken sperma zonder dat je het eerder had of eerder een natte droom had als ik het goed begrijp?

Voor iedereen is het anders, maar bij mij is het wel zo gegaan. Je begrijpt t goed ja😁

je begind met vocht en hoe ouder je word hoe witter het word

 

 

Reageer