Natte droom, bed vies, wat te doen?

  • 14 August 2018
  • 10 reacties
  • 2113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy mjenjes,

ik heb de natte droom gehad (dezen nacht)
en ik weet niet wat ik moet doen want me hele bed en alles is vies en weet niet wat ik moet doen
ik wil het niet tegen me ouders vertelen ofz :(
het was volgens mij ook best veel dus..
hebben jullie tips?

10 reacties

" hele bed en alles is vies"
Klinkt meer als een diarreeaanval, maar sure.

Gooi je beddengoed gewoon in de was en maak je bed overnieuw op , dat is eigenlijk het enige wat je kunt doen.
Gewoon je bed verschonen.
Hoi,
Goed dit is het plan!
Je pakt een vuilniszak, legt deze onder je matras, wanneer het donker is, wacht je tot je ouders gaan slapen dan... doorzoek je je hele kamer naar verborgen camera’s of microfoons. Als alles veilig is doe je je kamer deur open en kijk je of je ouders er nog steeds niet zijn. Dan haal je snel je bed af doet het onderlaken, kussensloop, dekbedovertrek in de zak. En verstopt dit onder een bed of in de kast. Dan controleer je nog een keer of alles veilig is... zo ja dan moet je je wekker om 5:00 uur zetten.
De volgende ochtend loop je eerst een oefen rondje naar beneden naar de grijze container. Als dit is gelukt neem je de zak mee naar beneden. Dan open je de container en haal je er zoveel mogelijk uit. Dan gooi je de zak erin en al het andere afval er weer boven op.
Dan komt het moeilijkste: operatie terug naar bed.
Je doet alles op slot, wast je handen en gaat eerst naar de wc beneden. Dan spoel je door wacht je even en gaat dan vervolgens naar bed.

Het lijkt veel moeite maar het is top veilig en niemand komt er ooit achter.

Of je doet het gewoon in de wasmachine zet hem aan en klaar is kees. Je ouders weten heus wel tot je weleens klaarkomt hoor.

Gr. Bas
Met klaarkomt bedoel ik die natte droom... hè
Reputatie 2
Badge +9
Maar @Bas17.2 wat moet je dan doen als zijn ouders erachter komt dat zijn bedovertrek met blauwe raceauto's en zijn kussensloop met ook de blauwe raceauto's ineens nergens meer te vinden is?? Terwijl zijn ma dat gisteren nog op zijn bed zag liggen? En wat moet de jongen zo vroeg helemaal beneden op de wc doen? Terwijl ze gewoon een wc hebben op de badkamer?. Nee zonder gekkigheid.?

Het beste is om gewoon je bed te verschonen dat is heel normaal. Tenzij je moeder dat altijd voor je doet, dan is het wel een tikkeltje vreemd, maar oké.

Gr:Mr. S
Hi anoniem_012,

hoe heb je het opgelost?
Want ik kan me niet voorstellen dat je nu nog gewoon op en onder hetzelfde laken en dekbed slaapt, of wel?

Zelf hebben mijn twin en ik ook wel eens “ongelukje”. Meestal is dat als mijn twin een nachtmerrie heeft en klaarkomt en/of plast in bed. Dat is een gevolg van dat we misbruikt zijn, dus hij kan er niks aan doen.

Ik vind het vooral vervelend voor hem en als ik het niet heb kunnen voorkomen, dan verschoon ik het bed midden in de nacht. Vaak doe ik dan alles gelijk in de wasmachine en zet ik die aan. Maakt niet uit hoe laat het is. Dan is het maar gelijk schoon.

Ik kies dan een programma op 40 graden en dat duurt 45-50 minuten en dan gooi ik daarna alles in de droger en binnen een uurtje is het dan ook weer droog.

Dus, als je ook zoiets hebt en je wilt niet dat iedereen het weet. Dan kun je dat ook doen.

Tegen de tijd dat iedereen op staat, is alles weer fris gewassen.

Wij hebben 2 2-persoons bedden op onze kamer staan, dus wij kruipen gewoon in het andere bed en kunnen gelijk weer gaan slapen.

Wij hebben voor de zekerheid een waterdichte matrasbeschermer, zodat onze matras niet vochtig wordt.

Papa en mama weten het natuurlijk, dat het bij ons kan gebeuren en wij hoeven er ook niet geheimzinnig over te doen. Maar meestal zet ik de wasmachine sws aan. Meestal ben ik al in slaap gevallen als de was in de droger moet, maar dan doe ik dat als we opstaan wel.

We hebben het ook wel eens als we seks met andere jongens hebben gehad en dan wassen we ons hoeslaken en dekbedovertrek ook ff. Maar das meestal pas als we dan wakker worden en bij daglicht zien dat er spermavlekken op de lakens zitten.

Check even welk wasprogramma handig is om te gebruiken. Het is echt niet ingewikkeld. Deurtje open, was erin, deurtje dicht. Kraan open en wasprogramma kiezen. Oh ja, ook nog ff wasmiddel erin doen (gaat bij ons automatisch, daarom was ik het bijna vergeten te zeggen) en een uurtje later is alles weer fris gewassen.

Dan deurtje van de wasdroger open, was erin, deurtje dicht en kiezen hoe droog de was moet worden of temperatuur en tijd instellen. Ligt een beetje aan hoe slim jullie wasdroger is. Die van ons meet zelf hoe droog de was is en hoeveel gewicht erin zit. Maar ja, het is sws niet ingewikkeld.

Nou ja, ik ben sws benieuwd naar hoe je het nu opgelost hebt en wie er allemaal van weet en hoe ze er op gereageerd hebben.

Op zich is het geen big deal en kan iedereen het een keertje gebeuren.

Als je het wel een big deal vindt en ze maken er thuis een hoop heisa over, wat ik me niet voor kan stellen, maar alles kan, dan kun je ook zeggen dat je een glas water ging pakken, omdat je dorst had en dat je toen dat glas uit je handen had laten vallen.
Daarom is je laken nat geworden en heb je het er zelf alvast maar afgehaald.

Je moet natuurlijk zelf dan wel ff eerst het laken en of dekbed even uitspoelen, zodat het niet meer onder jouw sperma zit. Dus, ff in een emmer lauw/warm water met een beetje wasmiddel even uitspoelen en uithangen over de douchedeur ofzo of in die emmer laten staan, kan ook. Dan kan je moeder het de volgende dag ofzo met andere was even in de wasmachine doen en wassen.

Succes.


@Bas 17.2,


waarom zo ingewikkeld. Je kunt toch ook gwn een snelcursus hypnose volgen op yt. 's Nachts dat eerst even uitproberen op je kat of hond en dan je ouders tijdens het ontbijt onder hypnose brengen en zorgen dat ze alles opruimen, maar zich niet meer herinneren dat het gebeurd is. Dat zou ik doen haha. Easy :P


@Mr. S,


ik vind raceauto's zo kinderachtig voor jongens.
Twin en ik slapen lekker onder een “Frozen” dekbedovertrek met "Let it go" erop :D
en dan zingen we lekker mee "Couldn't keep it in, heaven knows I've tried" en "Let it go, let it go. Can't hold it back anymore. Let it go, let it go" en tenslotte "I don't care what they're going to say"

Lyrics van Frozen:
https://genius.com/Idina-menzel-let-it-go-lyrics

Video:
Disney's Frozen "Let It Go" Sequence Performed by Idina Menzel
https://www.youtube.com/watch?v=moSFlvxnbgk


@ anoniem_012,


het kan iedereen gebeuren en is ons dus ook wel eens overkomen. Je hoeft je er niet, wat zeg ik, nooit voor te schamen.
Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.
Natuurlijk is het soms ongemakkelijk, maar je doet het ook niet expres.
Het overkomt je gewoon.

Goed dat je er een topic over maakt om het bespreekbaar te maken :)
Er zijn vast veel meer kinderen, die dit meegemaakt hebben. Alleen hebben die er geen topic over gemaakt.

Groetjes,
M&M’s
thanks allemaal ⤴️⤴️
ik heb goed kunnen lachen om jullie comments
het genen wat ik tot nu toe heb gedaan is gewoon alles wat ik aan had onderin de was mand gepropt, en zat echt huild me bed met blauwe race autootjes af te halen (de reden dat ik huilde was omdat ik gewoon kapot hard was geschrokken, kan ik hier wel zeggen jullie kennen me toch niet ??) en heb me bedden goed met blauwe race autootjes naast me bed gelegd. normaal doet me moeder het, dus was heel blij met me. Waarschijnlijk is ze der uitijdelijk wel achter gekomen.. denk ik ?

maar dat maak me nu eigelijk niet echt veel meer uit. De reden waarom ik de was niet aan had gezet, ik snap de wasmachiene niet met allemaal gekken knoppen en en verbindingen met je telefoon of het schermpje dat er op zit ?

maar nogmaals thxx allenmaal
het genen waar ik voral blij me ben is dat meisjes hier niet op gegeven gereageerd ?
Hoi

Fijn dat het opgelost is geraakt. Je moeder was vast positief verrast als ze zag dat je zelf je bed verschoond had.

Ik vind het jammer dat je hier zo veel stress rond hebt gehad, maar kan het me wel voorstellen.

Ook al is je moeder er uiteindelijk achtergekomen, vindt ze het vast niet erg. Zij snapt jullie wasmachine met gekke knoppen en verbindingen met je telefoon (wat een ingewikkeld ding) vast wel, dus maak je maar geen zorgen over je lakens. Desnoods kan je je moeder vragen of ze je het systeem eens uitlegt. Je kan haar zeggen dat je dat wilt leren voor het geval je snel schone kleren nodig hebt. De kans zit er dan wel in dat je in de toekomst vaker de was moet doen.

het genen waar ik voral blij me ben is dat meisjes hier niet op gegeven gereageerd

Mijn excuses.

Groetjes
x
Goed om te zien dat het gelukt is.
Dan weet je ook wat je moet doen als het wederom gebeurt.

"het genen waar ik voral blij me ben is dat meisjes hier niet op gegeven gereageerd ?"
Ehm...
Niet dat dat uit zou maken.
Hier help je gewoon mensen en het is niet alsof dit zo vreemd of smerig is.
Reputatie 4
Badge +5

Dit is niet raar of zo maar vraag je ouders of ze jouw matras kunnen uitwassen!
HUP GEREGELD!

 

Reageer