ik heb een vraag ik heb nog nooit een natte droom gehad maar als ik ga rukken kan ik wel klaarkomen en spuiten enzo hebben meer mensen dit???
Ik heb ook geen natte droom meer. omdat ik elke dag mastrubeer.
als je elke dag gaat klaarkomen dan kan je geen natte droom krijgen omdat je ballen niet overvol zit. Als je een lange tijd niet mastrubeert dan kan je een natte droom krijgen en het af van je hormonen
groetjes
Hey ik heb dat ook ik heb ook nog nooit een natte droom gehad en als ik mezelf aftrek dan kan ik ook spuiten/klaarkomen ik snap jou
ik doe mee aan no nut november. dus voor mij is het gemakkelijk om een natte droom te hebben.
en geen natte droom maar dat komt denk ik nog wel
Heey,
ik heb het ook nooit gehad. Weet niet meer precies hoe het was maar ik begon gewoon met rukken rond mijn 13e en ik heb verder nooit een natte droom gehad. Ik dacht dat dat perse moest gebeuren maar dat is dus blijkbaar niet
De ene jongen of man heeft natte dromen ook als ze regelmatig aan masturberen doen!. Een andere zeer zelden of nooit.
Als je nog erg geil bent ook al heb je een paar uur geleden een zaadlozing gehad..kan ik nog erna een natte droom hebben .Ik slaap naakt op mijn rug dan heb ik het meeste sperma op mijn buik liggen bij het wakker worden. Zo had mijn pa me een keer aangetroffen toen de alarm niet afging en hij me wakker duwde. Zeker een geile droom gehad maar ga je snel douchen amders kom je te laat voor school
oké bedankt het lijkt mij wel geil als je wakkker wordt en er ligt sperma om op je buik.
Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.