Vraag

Natte Droom

  • 15 November 2022
  • 9 reacties
  • 217 Bekeken

Badge

Hi, ik ben een jongen van 14 jaar, en op google staat dat het tussen 12 en 14 jaar gebeurd om je eerste natte droom te krijgen, maar mijn penis is nog niet gaan groeien en ook heb ik nog nooit een natte droom gehad, hoe komt dit?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi, wanneer je een natte droom krijgt is voor iedereen verschillend. Sommige jongens krijgen nooit een natte droom. Doe je al aan aftrekken? Als je vaak rukt is de kans ook kleiner dat je er een krijgt. En je zegt dat je penis nog niet is gaan groeien. Het kan ook zijn dat jij gewoon wat later in de puberteit komt. Bij de een begint dat bij 10 en bij de ander pas bij 15.

Badge

Maar ik ben overal al aan het groeien, haar, schaamhaar, lengte, ik heb al een hele grote adamsappel, dus kan je lichaam apart de puberteit raken of gebeurt het allemaal tegelijk, ik doe al wel aan aftrekken alleen is het nog al moeilijk omdat mijn penis nog heel klein is

Heb je wel al sperma als je klaar komt? Of kom je nog droog of alleen met dun prostaat vocht? Als je nog geen sperma hebt kun je ook nog geen natte droom krijgen. Als je vaak genoeg af trekt komt het sperma er gewoon uit en zul je dus ook niet snel een natte droom krijgen.ย 

Heb zelf alleen dun vocht wat eerst helder was maar het wordt steeds meer en ook wat wittig van kleur. Dus denk dat je niet van de ene op de andere dag sperma hebt maar dat geleidelijk gaat. Ik trek wel vaak af dus denk dat je dan niet snel eenย natte droom krijgt.ย 

Reputatie 7
Badge +17

Maar ik ben overal al aan het groeien, haar, schaamhaar, lengte, ik heb al een hele grote adamsappel, dus kan je lichaam apart de puberteit raken of gebeurt het allemaal tegelijk, ik doe al wel aan aftrekken alleen is het nog al moeilijk omdat mijn penis nog heel klein is

Ja, je penis zal nog wel verder groeien. Heb je al sperma als je aftrekt?

Badge

Ik heb nog geen sperma, maar al zou ik heel lang aftrekken, toch zou er niks gebeuren

ย 

ย 

Reputatie 7
Badge +17

Sperma komt echt wel een keer. Gewoon doorgaan met aftrekken. Voordeel is dat je nu nog niets op hoeft te ruimen na het rukken ๐Ÿ˜‰

Badge

Jij al wel zekerย ๐Ÿ˜‰

Badge

Heel erg bedankt, ik durf m'n ouders er niet over te vertellen, dus het is fijn om jongens van mijn leeftijd te spreken, die me niet raar gaan aankijken

Reputatie 7
Badge +17

Jij al wel zekerย ๐Ÿ˜‰

Ik wel ja haha. en graag gedaan, met ouders daar over praten zou ik ook niet durven๐Ÿ˜„

Reageer