Vraag

natte droom

  • 19 July 2020
  • 6 reacties
  • 290 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen

Ik heb dus de nacht van zaterdag op zondag een natte droom gehad.

Dat dat normaal is weet ik wel. Nu vraag ik me wel af , is dat het begin van de puberteit of komt dat ook voor als je al een tijd puber bent? Ik ben namelijk 14 dusja , zou het wat raar vinden als alles nu pas begint. Heb ook al schaam en okselhaar dus ik begrijp het niet hlml.

Hopelijk kan iemand helpen

Dankjewel!


6 reacties

De leeftijd waarop de puberteit begint is voor iedereen verschillend. Maar je zegt dat je al schaam- en okselhaar hebt, dus ik denk dat je er al een tijdje inzit. Heb je al wel eens gemasturbeerd, kwam er toen al sperma uit? Dan zou het kunnen dat je de ‘eerste echte natte droom’ gemist hebt en dat dit gewoon na een keer aftrekken in je onderbroek is beland.

 

Groetjess

Reputatie 1
Badge +1

Ik had dit ook maar bij mij gebeeurde dit 1-3 keer per week. Toen dacht ik dit komt vast dokt het aftrekke niet dus werd alleen maar ergen. Toen ben ik me weer veel gaan aftrekken en heb nooit meer een natte droom gehad.

Reputatie 2
Badge +3

Hallo iedereen

Ik heb dus de nacht van zaterdag op zondag een natte droom gehad.

Dat dat normaal is weet ik wel. Nu vraag ik me wel af , is dat het begin van de puberteit of komt dat ook voor als je al een tijd puber bent? Ik ben namelijk 14 dusja , zou het wat raar vinden als alles nu pas begint. Heb ook al schaam en okselhaar dus ik begrijp het niet hlml.

Hopelijk kan iemand helpen

Dankjewel!

Het verschilt per leeftijd ik had 1e natte droom toen ik 10 werd

Reputatie 1
Badge +4

het is niet de start van je puberteit maar als je nog nooit ervaring met sperma hebt gehad (zoals klaarkomen ofzo) dan kan je nu wel iemand bevruchten

Dat vindt ik het rare er net aan, ik masturbeer wel al.Toen kwam er sperma uit, niet enkel voorvocht.  Daarom snap ik niet wrm die natte droom.

Hoi

 

Een natte droom kan op elk moment komen, of je nu masturbeert of niet. Minder vaak masturberen kan soms leiden tot het vaker hebben van een natte droom, maar ook als je regelmatig masturbeert, kan het nog steeds gebeuren dat je nu en dan in je slaap klaarkomt. 

 

Sommigen gaan een groot deel van de puberteit door zonder een natte droom te krijgen, terwijl anderen in een vroeg stadium van de puberteit al een natte droom krijgen. Da’s allemaal even prima, en aangezien je lichaamsbeharing hebt, vermoed ik dat jouw ontwikkeling gewoon prima verloopt. 

 

Gr. Kenshin

Reageer