Skip to main content
Vraag

nageroepen worden

Forum|alt.badge.img+3

Voor de meiden maar als jongen zou het ook kunnen

Elk meisje is wel eens bekeken door een jongen op een ongepaste manier maar hebben jullie ook wel eens dat een best wel oude man je op de fiets iets naroept ofzo?

Ik wordt daar altijd zo ongemakkelijk van als ik bedenk dat die dan qua leeftijd mijn vader had kunnen zijn. 

En hebben jullie nog tips wat je dan het beste kan doen, vroeger durfde ik nooit wat te doen maar pas stak ik mijn middelvinger op. Ik durfde niks terug te roepen maar ik voelde me toch wel een beetje trots. 

En hoe voelen jullie je als dat gebeurt ik kan der namelijk echt niet tegen maar sommige vriendinnen van mij vinden het alleen irritant of raar.

4 reacties

• 0 reacties
  • 6 juli 2021

Ach ja, het is een eeuwenoud fenomeen dat helaas nog altijd plaatsvindt. Van jongens die stoer willen doen, tot mannen van wie de seksuele behoeftes niet genoeg bevredigd worden.

Ik denk dat een reactie zoals die van jou (middelvinger) op zich wel kan. Ik zou het verder niet uitbreiden, dat levert alleen maar meer gedoe op en misschien gaat hij/gaan ze je dan achtervolgen.

Probeer je er niet te veel van aan te trekken. Succes!

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 135 reacties
  • 11 maart 2025

Meid , ik moet eerlijk zijn …. Echt heel stoer dat je die middelvinger deed !! En ja ik snap het natuurlijk ook dat je ze niet helemaal zou moeten beledigen want ja je weet niet wat ze gaan doen . Maar echt badass dat je dat durfde ! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 224 reacties
  • 12 maart 2025

Het hangt er ook een beetje van af wat je met “ongepast” bedoelt. 

aan de ene kent vinden meisjes volgens mijn ervaring het best leuk om bekeken te worden door jongens. Aan de andere kant , als die jongens dan te oud zijn, of mannen zijn, dan is het plots niet meer zo leuk? Waar is de grens? 

Ik kende een meisje waarvan ik dacht meid doe iets anders aan als je gaat fietsen, ze had een hele korte rok aan, echt superkort, dus als ze dan ging fietsen moest ze met 1 hand het stuur vasthouden en de andere hand voor haar kruis houden of je zag gewoon der onderbroek. Van mij mag dat maar achteraf niet klagen dat er mensen zijn die kijken. 

Achternaroepen en achtervolgen enzo dat kan natuurlijk niet. 

Verder ​@Chocomel123 dit topic is al 3 jaar oud …  

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 293 reacties
  • 12 maart 2025

Superirritant

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen