Vraag

nacht alleen

  • 5 October 2022
  • 11 reacties
  • 1369 Bekeken

Badge

Hoi ik ben binnenkort een heel weekend alleen thuis iemand leuke ideeën om wat te doen ben een meisje


11 reacties

Hoihoi, ligt eraan wat jij wilt maar bedoel je dan meer geile dingen? In dat geval kan je het zo spannend/geil maken als je zelf wil🤪 je zou miss geile film kunnen kijken, aanrader is 365days, moet ik nog meer voorbeelden geven..? Ik hoor het wel

Grtjezz

Badge

Heey ja bedankt heb je nog meer geile ideeën om te doen

Uhm ik weet niet of je al vingerd maar miss op spannende plekken waar je normaal gesproken niet/nooit kan doen omdat dan andere mensen thuis zijn en wat ik ook zelf wel geil vind als k alleen thuis ben is gwn veel experimenteren met dingetjes🤭😜

😏 een nachtje alleen ga vooral spannende dingen doen als je wilt

Reputatie 4
Badge +4

Hoi wat mij best geil zou lijken is om in de avond buiten in de tuin te zitten en dan jezelf te vingeren ik zou het wel doen op een plek waar je niet echt gezien kan worden.

Badge +2

wat ik zou doen als iku was ik zou overal vingeren waar je kan 

Laat maar nog weten wat je allemaal gedaan hebt in het weekend dat je alleen was, ben benieuwd🤪

@Anoniemmeisje111111 Misschien  kan je wel met iemand iets doen(als je dat leuk lijkt)

Alleen niet zomaar aan iedereen vragen.

Een masturbatie-marathon houden in de nacht of zoiets.

Reputatie 2
Badge +1

Als ik alleen thuis ben kijk heel veel films, vreet ik al het eten op. 

Badge

Hoi ik ben binnenkort een heel weekend alleen thuis iemand leuke ideeën om wat te doen ben een meisje

neem een cursus dropshippen

Reageer