Naar de hoeren gaan

  • 22 March 2015
  • 65 reacties
  • 10770 Bekeken


Toon eerste bericht

65 reacties

Ja Maar van mij hoefde t niet, mn vriendin wou t
Oh, vervelend. Was het tegen jouw wil in of vond je het zelf ook fijn?


Ow nou, als ik haar blij kon maken deed ik het, en ze werd er blij van hoor, dus t was de moeite waard, maar t was niet tegen mn wil. T was eigenlijk wel lekker, maar we deden het wel veilig!
Ja Maar van mij hoefde t niet, mn vriendin wou t
Oh, vervelend. Was het tegen jouw wil in of vond je het zelf ook fijn?
16,5 ik was 17,5 dus niet zeuren..
Ja Maar van mij hoefde t niet, mn vriendin wou t
Ik ben 15 en ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken. Al helemaal niet met iemand van 11. Want in vergelijking met jullie zou ik het dan doen van iemand met 11...
Ik weet dat het bij iedereen anders is en iedereen er op een ander moment klaar voor is maar 12 is echt heeel erg jong. Maarja, het is toch al gebeurd. 
Is da erg dan? Hoe oud ben jij whahahhaah, trouwens ik ben tenminste door mn vriendin ontmaagd
16 vindt ik eigelijk een beetje laat vergeleken met mij Haha, ik ben nu 12 en ben al ontmaagd door me vriendin van 16 haha, maar mij boeit dat echt totaal niet en zit er niet over in joh

Groetzz Tim,


omg je bent 12 en al ontmaagd?
Waar gaat deze wereld heen... 
Heyy.
Ik vind persoonlijk dat je 1e keer bijzonder moet zijn.
En ik denk ook wel dat jij het je zo wilt herinneren.
Ik vind 16 jaar helemaal geen rare leeftijd om nog maagd te zijn, ik vind het best normaal eigenlijk.
Ik zou het niet doen als ik jou was, eigenlijk heb ik niet echt goede argumenten.
Ik vind het gewoon een beetje een raar idee.
Maar als jij het zo wilt doen, ik hou je niet tegen hoor. :') 
Allerbeste 'lol', jij komt op een forum. Om te vertellen dat je naar de wallen wilt en ontmaagd wilt worden daar, vervolgens vraag je om argumenten om het niet te doen. Opzich okee, als jij dat nodig hebt; zeker doen. Maar ga dan niet alle argumenten van anderen afkatten. Daar bereikt niemand iets mee en verdoe je mensen hun tijd. 

Bye 
16 vindt ik eigelijk een beetje laat vergeleken met mij Haha, ik ben nu 12 en ben al ontmaagd door me vriendin van 16 haha, maar mij boeit dat echt totaal niet en zit er niet over in joh

Groetzz Tim,
Heej!

Ik zou het niet doen.. Dit zijn de gevolgen:

Een reis in je eentje kan gevaarlijk zijn! 
Er zijn veel mensen die 's avonds buiten in het donker niet te vertrouwen zijn!
En stel je voor dat je ouders/vrienden/mensen van school erachter komen!

Dan schaam je je toch dood!

Greetzz

Ps. Wil je echt een vriendin.. Ga naar dating site's 

You Can Do It

En ik ben er zeker van, ik zie het als een feit, dat liefde en seks los staan van elkaar. Seks is een beestachtige dwang terwijl liefde is voort geëvalueerd door de mensheid. Alle meiden zijn oninteressant, onvriendelijk etc. dus nee dank je, geen relatie.


Stop dan met ons om mening te vragen en ga dan gewoon!
Meh mijn reacties worden verwijderd. De moderators gunnen me geen vriendin.

Iedereen gunt jou een vriendin, ook de moderators.
Gun je jezelf een vriendin? Ga er dan voor!
En niet via hier, deze weg is doodlopend.
Je overtreedt de forumregels, wat zonde..
Dat is alleen omdat dit een anonieme site is en niet de bedoeling is verder contact te zoeken
Meh mijn reacties worden verwijderd. De moderators gunnen me geen vriendin.
Als je alle meiden onintressand vindt wat zoek je dan??
haii,
ik vind het heel erg jammer dat je geen goed contact meer met familie hebt,
maar natuurlijk geef ik veel om je! Dikke knuffel met hele dikkke zoen terug voor jou :)

het klopt idd dat alle prostituees weer n andere prijs hanteren, in de avond en nacht is het ook duurder geloof ik..

en hee , alle meiden zijn oninterresant en onvriendelijk, etc. dus daarom geen relatie?
nu ben ik n beetje beledigd hoor haha,

xx
En trouwens, ik heb 1 vriendje gehad, 2jaar lang. Het is uit maar. Die relatie was echt, de liefde was er. We hielden van elkaar, op een aparte maar lieve manier. En nu is dat alles kapot. Ik kan hier nog merr tranen om vuil maken, of ik ga door. Ik heb gekozen om door te gaan. Ik ga op me 17 afstuderen VMBO en dan een vooropleiding van 3 jaar ong. Volgen om vervolgens een reis naar amerika te maken (alleen) en te gaanwerken, bij de politie. Eerst ooknog daarvoor n opleiding doen, haha. En als ik mn 'soulmate' ontmoet oke prima, maar zo niet.well u know what they say: the show must go on. Dus wat er ook gebeurd dit is wat ik ga doen. Ik ben niet meer verdrietig om wel of geen vriend. Ik zie het wel en anders maar niet.

xx mij
Hee, ik zou het n eer vinden als die jongen t nog nooit heeft gedaan, en wiij zijn t van plan 🙂 en daarom wacht ik ook todat ik bijna zeker weet dat ik sws verder wil met diegene voordat k het bed induik. En btw. Prostituees zijn over het algemeen pittig duur, respect voor wat ze doen hoor. Maar om dat ff te betalen, mweh dat weet k zozeker nog niet. En ik las dacht ik in een van je (vele) 😉 andere reacties of t was 1 van je topics, dat je door n depressie bent
Gegaan? Ik vind dat heel knap van je! Dat zegt ook wat over iemand hoor. Jij bent een doorzetter, je geeft niet snel op. Als t tegenzit okejammer dan, laat t bezinken enn weer door. Dat lukt noet iedereen, en als je je nogeens down voelt denk aan de mensen die van je houden ik, familie, vrienden en vele andere gebruikers van dit forum. en oja, ik zou t leul vinden gegevenns uit te wisselen maar dat mag niet *-* uhg

xx me


Hoi Luna

Bedankt voor je lieve berichtje. Het doet me weer een beetje beter voelen. :P

Een prostituee hanteert meestal €50,- maar het kan ook meer of minder zijn. Nou ja, ik ben ondertussen 16 dus ik heb wel een paar honderd euro aan spaargeld. Daar zou het niet aan moeten liggen.



Ja ik heb een zeer grote depressie, maar het is nog erger geweest vroeger. Het schommelt nu een beetje. Ik ben blij dat ik me er niet door van kant heb laten maken, maar het is soms nog zeer zwaar.

Helaas heb ik geen goed contact met familie en heb geen vrienden en heb momenteel ruzie met een paar andere forumgebruikers, dus qua dat soort contacten zit het niet allemaal mee. Maar het raakt me hart dat je om mij geeft !

Dikke knuffel van
- Lol
Hee, ik zou het n eer vinden als die jongen t nog nooit heeft gedaan, en wiij zijn t van plan 🙂 en daarom wacht ik ook todat ik bijna zeker weet dat ik sws verder wil met diegene voordat k het bed induik. En btw. Prostituees zijn over het algemeen pittig duur, respect voor wat ze doen hoor. Maar om dat ff te betalen, mweh dat weet k zozeker nog niet. En ik las dacht ik in een van je (vele) 😉 andere reacties of t was 1 van je topics, dat je door n depressie bent
Gegaan? Ik vind dat heel knap van je! Dat zegt ook wat over iemand hoor. Jij bent een doorzetter, je geeft niet snel op. Als t tegenzit okejammer dan, laat t bezinken enn weer door. Dat lukt noet iedereen, en als je je nogeens down voelt denk aan de mensen die van je houden ik, familie, vrienden en vele andere gebruikers van dit forum. en oja, ik zou t leul vinden gegevenns uit te wisselen maar dat mag niet *-* uhg

xx me
Mijn besluit begint steeds meer vast te staan om in juli naar Amsterdam te gaan

Doe wat je niet laten kan, ik zal je niet tegenhouden. Als jij er plezier indenkt te hebben Ga dan en laat je ontmaagden.

Weet echter niet of je er naar binnen mag aangezien je nog geen 18+ bent..


Ze hoeven niet te weten dat ik geen 18 ben. Ik zie er slecht uit dus ik oog ouder.
Seks kan ook liefdevol zijn, dat hoeft niet allemaal zo hard. 
Seks is uiteindelijk voor de liefde, om samen iets moois te krijgen, een kindje. Als je jong bent hoef je echt nog geen kinderen, maar toch blijft het iets wat voort komt uit liefde. 

En ik hoef geen kinderen. Ja ik wil wel kinderen, maar ik zou een slechte vader zijn dus het is geen goed idee.

En ik ben er zeker van, ik zie het als een feit, dat liefde en seks los staan van elkaar. Seks is een beestachtige dwang terwijl liefde is voort geëvalueerd door de mensheid. Alle meiden zijn oninteressant, onvriendelijk etc. dus nee dank je, geen relatie.
Ik wil juist naar de hoeren gaan omdat ik geen vriendin kan krijgen die me wil helpen. Ik "geloof" niet in liefde, dat is niet voor mij weggelegd. Als dat wel zo zou zijn had ik echt allang een vriendin gehad dus dat is gewoon onzin


Ik ben bijna 18 en ik heb nog nooit een vriendin gehad (qua verkering ) en zo zijn er nog vele met mij, dus dat argument is ongeldig.

Het enige wat ik in dit topic lees is dat ik wel een vriendin kan krijgen. Nou zorg er dan voor 1

Een vriendin bel je niet ff naar een nummer toe met doe mij maar ff 1 vriendin. Dus wij kunnen daar niet voor zorgen, dat moet jij doen!

[quote]Mijn besluit begint steeds meer vast te staan om in juli naar Amsterdam te gaan[quote]
Doe wat je niet laten kan, ik zal je niet tegenhouden. Als jij er plezier indenkt te hebben Ga dan en laat je ontmaagden.

Weet echter niet of je er naar binnen mag aangezien je nog geen 18+ bent..
Seks is uiteindelijk voor de liefde, om samen iets moois te krijgen, een kindje. Als je jong bent hoef je echt nog geen kinderen, maar toch blijft het iets wat voort komt uit liefde. 

Reageer