naaktvideo

  • 23 October 2019
  • 6 reacties
  • 421 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi ik ben 14 jaar en er is een naaktvideo van mij gelekt ik wordt daar nu heel erg om gepest het is zelf op het bord in de aula afgespeeld. Ik heb hier door gisteren zm proberen te plegen. Plss iemand help mij


6 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Joopie14, 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Hartelijke groet en veel sterkte, 

 

Feline van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Beste Joopie14,

 

Ik ga je een aantal adviezen geven.

 

Ga hier DIRECT mee naar je mentor/teamleider/afdelingscoördinator/vertrouwenspersoon of dergelijke. Je bent dan misschien een snitch, maar het is oprecht ernstig wat er aan de hand is.

Maak screenshots van ELK vervelend bericht/appje/snap die je krijgt. Verzamel dus kortom zo veel mogelijk bewijs.

Probeer te praten met iemand die je vertrouwt. Je vriend/vriendin, lievelingsdocent, mentor of wie dan ook. Leg het uit en vraag of ze je kunnen helpen!

Bespreek met je mentor en de school of je aangifte gaat doen, aangezien het natuurlijk volgens de wet verboden is. Je zou hier eventueel zelfs een schadevergoeding voor kunnen krijgen.  

En vooral: Pleeg GEEN zelfmoord! Er zijn genoeg mensen die je willen helpen, zoals ik. Mocht je daar behoefte aan hebben, kan ik je ook via een privébericht of dergelijke helpen. Je staat er zeker niet alleen voor!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes,

Anonieme jongen

De kindertelefoon is er pas morgenochtend om 11:00. Als je NU direct met iemand wilt spreken raad ik je aan om 0900-113 te bellen.

 

JSD.

Badge +1

Wat Doeje allemaal in die video?

waarom heb je het naar iemand gestuurd?

 

Reputatie 1
Badge

De kindertelefoon is er pas morgenochtend om 11:00. Als je NU direct met iemand wilt spreken raad ik je aan om 0900-113 te bellen.

 

JSD.

Kleine, héle belangrijke correctie @JSD.

Zoals JSD zei, mocht je NU met iemand willen spreken kun je praten met de medewerkers van 113-zelfmoordpreventie. Deze kun je bereiken op: 0900-0113.

Ik sta ook open voor een gesprek en ik weet zeker dat een aantal andere leden van dit forum je daar ook bij willen helpen.

Veel succes!

Anonieme gebruiker

Pesterijen zijn helaas groot en ik ken het omdat ik een transseksueel meisje ben werd ik genoeg gepest op een dag werd op school een zitting gehouden van mensen met een andere geaardheid en  wat volgde was plaats jezelf een keer in hun schoenen en denk vind ik het leuk als ze mij zouden pesten en dan slaan velen tilt want zo waren er mij maakt dat niet uit tot degeen van de zitting zei meeste hier zijn verwende nesten die papa en mama hun handjes vasthouden om iets te krijgen zoals veel met hun iPhone het zijn je ouders die geld hebben en hard ervoor gewerkt niet jullie toen werd het vlug stil omdat de waarheid hard kan aankomen dus ze moeten zich niet verwaand gedragen.

Iedere pesterij melden omdat velen ieder jaar aan zelfdoding of verminking doen ten gevolge van pesterijen en dit wordt streng aangepakt. 

https://overkop.be

 

Je kan een kijkje nemen op de site daar kunnen mensen die gepest worden terecht en krijgen ze steun het is vooral voor jongeren en volkomen gratis zit je met psychische problemen zelfs dan helpen ze je graag verder 

Reageer