Vraag

naaktstrand of naakt lopen

  • 28 July 2023
  • 2 reacties
  • 758 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 17 en ga graag naar het naaktstrand nu ben ik benieuwd of er andere jongeren zijn die dit ook vaak doen. Ik zie ze bijna nooit namelijk. Ik ga zelf altijd met lekker weer naar een plek waar je mag naaktlopen, en ook mensen gekleed lopen. Dus maakt het ook fijn als je het nog niet echt durft zoals ik in het begin. Ik zit er vaak met lekker droog weer overdag maar ook heel vaak na het eten. Ben persoonlijk verlegen maar ook wel heel nieuwsgierig vandaar dat ik hier zelf altijd kom. Af en toe moet ik eerlijk zijn dat ik me er ook wel is aftrek. Zijn er andere jongeren die hier wel eens komen of soortgelijke dingen doen?

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


2 reacties

Badge

Ik zelf ga nooit echt opzoek naar een naaktstrand, of iets in die trant. Ik vind dat je het gewoon moet doen als je daar zelf fijn bij voelt. Zelf heb ik ook geen problemen met mensen die daar heen gaan. Er zullen vast ook regels zijn over wat daar wel en niet mag. Want je zei zelf al dat je daar soms aan zelfbevredeging doet, alleen dat zou ik nog wel navragen/nakijken.

Reputatie 7
Badge +5

Wij zijn thuis echte naturisten en als ik uit school kom en ik hoef nergens meer heen gaan bij mij gelijk de kleren uit dus ook m’n onderbroek. Nu zitten we al 2 weken op een naturistencamping en heb nog geen kledingstuk aan gehad. De naturistencamping is mega groot met allerlei winkeltjes supermarkt ed en daar gaan we ook gewoon naakt in

Reageer