Vraag

naaktstrand


Badge

Hey ik ben een jongen en ik ga soms samen met een vriend naar het naaktstrand nu zit ik in quarantaine maar dalijk is het zomer en wilt die wss weer een keer ik weet niet of ik wel of niet moet gaan ben btw 14


11 reacties

Heyy

Als jij het lekker vindt, kun je het toch gewoon lekker doen?

Groetjs

Kaas123

 

Reputatie 5
Badge +5

Zeker doen, ik sta ook te springen om naar het naaktstrand te gaan👍

Badge

Zeker doen, ik sta ook te springen om naar het naaktstrand te gaan👍

Dankjewel! Dacht misschien ben ik er nog wat te jong voor omdat ik altijd allemaal ouderen zie zitten

Badge

Heyy

Als jij het lekker vindt, kun je het toch gewoon lekker doen?

Groetjs

Kaas123

 

Dankjewel!!

Reputatie 1
Badge

Als je het wilt lekker doen!

Zeker doen, ik sta ook te springen om naar het naaktstrand te gaan👍

Dankjewel! Dacht misschien ben ik er nog wat te jong voor omdat ik altijd allemaal ouderen zie zitten

Vorige jaar deed je dat toch ook en vond je het OK? En dit jaar ben je al één jaar minder jong, dus zou het nog OK-er moeten zijn. Het is niet alsof je dit jaar jonger bent geworden.

 

 

Badge

Zeker doen, ik sta ook te springen om naar het naaktstrand te gaan👍

Dankjewel! Dacht misschien ben ik er nog wat te jong voor omdat ik altijd allemaal ouderen zie zitten

Vorige jaar deed je dat toch ook en vond je het OK? En dit jaar ben je al één jaar minder jong, dus zou het nog OK-er moeten zijn. Het is niet alsof je dit jaar jonger bent geworden.

 

 

Haha snap ik maar ben daar als enigste met mijn vriend een kunt dus vind het een beetje raar

HeyHoi,

Ten eerste, wat fijn dat je dat kon/kan doen, Ik zou dat ook wel willen. Maar het belangrijkste is dat je erover blijft praten! Bespreek het met die vriend. Blijf je ding doen wat je fijn vind!

Lieve groetjes!

X

Reputatie 5
Badge +5

Je bent nooit te jong om er heen te gaan, maar er zijn naaktstranden waar ook “vieze mannetjes” in de duinen gluren. Daar moet je ver van weg blijven, is juist beter om iemand mee te nemen. Je kunt ook in de buurt van een gezin gaan liggen die een beetje op je spullen kunnen letten

Badge

Je bent nooit te jong om er heen te gaan, maar er zijn naaktstranden waar ook “vieze mannetjes” in de duinen gluren. Daar moet je ver van weg blijven, is juist beter om iemand mee te nemen. Je kunt ook in de buurt van een gezin gaan liggen die een beetje op je spullen kunnen letten

Ja heb al een keer mee gemaakt dat er een smerig mannetje kwam en dat is wss ook de reden wrm ik aan het twijfelen ben of ik nog wel wil  ( hij had gelukkig niks gedaan want we gingen snel weg maar de opmerkingen over onze lul vergeet ik niet meer)

Reputatie 5
Badge +5

Je bent nooit te jong om er heen te gaan, maar er zijn naaktstranden waar ook “vieze mannetjes” in de duinen gluren. Daar moet je ver van weg blijven, is juist beter om iemand mee te nemen. Je kunt ook in de buurt van een gezin gaan liggen die een beetje op je spullen kunnen letten

Ja heb al een keer mee gemaakt dat er een smerig mannetje kwam en dat is wss ook de reden wrm ik aan het twijfelen ben of ik nog wel wil  ( hij had gelukkig niks gedaan want we gingen snel weg maar de opmerkingen over onze lul vergeet ik niet meer)

Als je het niet wil zeggen moet je het niet niet doen maar wat zij hij dan?

Reageer