Skip to main content

Hoi ik ben een jongen 14 jaar en ben best vaak in de avond in een geile bui weet iemand of er een manier is om op omegle VOOR DE TELEFOON een meisje te vinden van mijn leeftijd die naaktfoto’s  ook wil sturen want je kan zoektermen invullen maar altijd als iemand zegt een meisje te zijn is het achteraf toch een jongen.

graag hulp

hey @Anoniem132 .

Ik heb geen ervaring met deze app dus kan ik niet echt hier iets over zeggen.

Alleen kan ik wel zeggen dat je beter kan stoppen met naaktfoto's sturen , want je zult er vaak later spijt van krijgen en je weet niet wat er mee gebeurd als je ze stuurt en naar wie.

Groetjes gebruiker c 


(Onnodige quote verwijderd)

 

Ik stuur nooit mijn gezicht erop en altijd gewoon een witte of zwarte achtergrond en ik heb er een ander Snapchat account voor met een andere naam en waar je geen locatie etc kan zien
maar toch erg bedankt voor de reactie!


Zelf heb ik wat ervaring met omegle? De kans dat je iemand vind voor je doel is heel klein, vooral in de avond.

Als je echt zo graag sexting wil doen doe het dan met een kennis.

 



 

👍maar let wel op oke.


Hi Anoniem132,

 

toen mijn twin en ik een jaar of 3 geleden wel eens op omegle zaten was het niet anders. Er zijn weinig mensen die echt zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Alleen als zelf hun cam aan hebben, kun je zien wie ze zijn, maar ja, de meesten hebben smoesjes dat hun cam het net ff niet doet of dat ze slecht licht hebben en of wij alvast voor de cam wilden gaan enzo. Dan vroegen ze ook nog om onze snap of kik en of we daar dan ook foto's en filmpjes wilden sturen. Ze zouden dan ook terug sturen van hunzelf, maar sommige filmpjes en foto's kenden we al. Als we google lieten zoeken zagen we dat ze gewoon van internet kwamen.