Skip to main content

Hoi ik ben een jongen 14 jaar en ben best vaak in de avond in een geile bui weet iemand of er een manier is om op omegle VOOR DE TELEFOON een meisje te vinden van mijn leeftijd die naaktfoto’s  ook wil sturen want je kan zoektermen invullen maar altijd als iemand zegt een meisje te zijn is het achteraf toch een jongen.

graag hulp

hey @Anoniem132 .

Ik heb geen ervaring met deze app dus kan ik niet echt hier iets over zeggen.

Alleen kan ik wel zeggen dat je beter kan stoppen met naaktfoto's sturen , want je zult er vaak later spijt van krijgen en je weet niet wat er mee gebeurd als je ze stuurt en naar wie.

Groetjes gebruiker c 


(Onnodige quote verwijderd)

 

Ik stuur nooit mijn gezicht erop en altijd gewoon een witte of zwarte achtergrond en ik heb er een ander Snapchat account voor met een andere naam en waar je geen locatie etc kan zien
maar toch erg bedankt voor de reactie!


Zelf heb ik wat ervaring met omegle? De kans dat je iemand vind voor je doel is heel klein, vooral in de avond.

Als je echt zo graag sexting wil doen doe het dan met een kennis.

 



 

👍maar let wel op oke.


Hi Anoniem132,

 

toen mijn twin en ik een jaar of 3 geleden wel eens op omegle zaten was het niet anders. Er zijn weinig mensen die echt zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Alleen als zelf hun cam aan hebben, kun je zien wie ze zijn, maar ja, de meesten hebben smoesjes dat hun cam het net ff niet doet of dat ze slecht licht hebben en of wij alvast voor de cam wilden gaan enzo. Dan vroegen ze ook nog om onze snap of kik en of we daar dan ook foto's en filmpjes wilden sturen. Ze zouden dan ook terug sturen van hunzelf, maar sommige filmpjes en foto's kenden we al. Als we google lieten zoeken zagen we dat ze gewoon van internet kwamen.

Natuurlijk kan het ook wel eens dat je iemand van je eigen leeftijd ontmoet daar en iets uitwisselt, maar soms zijner dan al screenshots gemaakt of gebruiken ze screenrecorders (die nemen op wat er op je scherm te zien is) en je kunt dan nog eens met die beelden gechanteeerd worden. Je ziet dan wel iemand van jouw leeftijd, maar die worden soms voor de cam gezet om zo andere kinderen te chanteren.

Wij vallen op jongens, dus waren nooit op zoek naar meisjes daar, maar ik moet zeggen dat ik ze er ook nauwelijks tegen kwam. Soms hadden we wel leuke gesprekken met meisjes, gewoon over van alles en nog wat en hoe het er daar aan toe gaat. Volgens mij waren er ook meisjes die daar hun geld probeerden te verdienen, als of niet voor een pooier. Wij zeiden altijd gelijk dat we op jongens vielen en vaak vonden ze dat interessant en hoorden we ook hun verhalen en dat iedereen daar alleen maar iets met jonge meisjes of jongens wil.

 

Ik zou er dus sws mee oppassen en de adviezen die hierboven al gegeven zijn opvolgen.

 

Het is sws een rare site voor jongeren onder de 18, want wij zeiden gewoon hoe oud we waren en dan nog zei die ander gewoon dat ie 38 was of 62 en wel zin had in ons. Als we dan zeiden ‘vind je ons dan niet een beetje jong’, dan zeiden ze soms nee hoor, als je nog een jonger broertje hebt dan mag die ook wel mee doen. Of ze wilden ons treinkaartje betalen en dat we dan een weekeinde kwamen logeren. Das toch echt bizar. Ze gaven ons dan ook tips dat we thuis natuurlijk niks mochten zeggen en van die dingen.

 

Conclusie: het is niet echt een site voor als je onder de 18 bent. Daarboven wsch ook niet echt, maar dan ben je volwassen en waarschijnlijk sws al veel minder aantrekkelijk voor een hoop mensen die daar hun geluk proberen te vinden. Het klinkt allemaal spannend, maar vaak chat je met iemand die niet is wie die zegt dat ie is.

 

Een tijdje terug keken we er nog eens op (we hadden onze cam niet aangezet) en het viel ons op dat tegenwoordig bijna iedereen gelijk om snap vraagt en er bijna niemand nog vraagt om op omegle voor de cam te komen, maar liever via skype of via een linkje naar één of andere internetdienst na een snapcontact. Oppassen zou ik zeggen.

 

EDIT: als je omegle alleen gebruikt zonder cam en als je verder ook geen social media uitwisselt en je treft de goeie, dan kun je wel eens een leuk gesprek hebben, maar voor alleen leuke gesprekken komen de meeste bezoekers niet op omegle, dus….

 

Groetjes,

M&M's


Oh ja, nog een kleine aanvulling.

Als we soms wel onze snap of kik gaven, dan werden die ook gewoon weer met anderen uitgewisseld en die vroegen dan ook om naaktfoto's en filmpjes. Sommigen stuurden ook wel foto's en filmpjes, maar van verschillende kregen we dezelfde, dus dat was wel opvallend. Waarschijnlijk waren ze veel ouder dan ons en stuurden ze gewoon foto's die ze van andere kinderen hadden gekregen of die circuleren op internet onder bepaalde groepen mensen. Het leek op een gegeven moment wel of we in één of ander netwerk terecht gekomen waren. Toen zijn we er ook helemaal mee gestopt en hebben we onze accounts die we daar uitgewisseld hadden, opgeheven. Sommige bleven heel erg aandringen dat we filmpjes moesten sturen en soms ook dreigen. Dat was echt een teken om er mee te stoppen. Verder: als je snap uitgewisseld wordt, dan kun je je ook wel voorstellen dat ze dat met de foto's  en filmpjes ook doen

 

Het kan natuurlijk zijn dat wij het heel slecht getroffen hebben en toevallig net de verkeerde mensen daar zijn tegen gekomen, maar idk of dat zo is.

 

Oppassen zou ik zeggen.

 

Groetjes,

M&M's


Betere uitleg als die van M en Ms kun je bijna niet krijgen! 


@Gebruiker c ,

 

dat is heel aardig van je, maar ik zie vaak anderen reacties geven waarvan ik denk, wow, daar zou ik nooit op gekomen zijn. Daar heeft de Topic Opener (T.O.) echt iets aan.

Ik kan toevallig wel aardig met google zoken en dan kom je een heel eind. Als je al wat langer op het forum zit, dan zie je sommige vragen wat vaker terug komen en dan weet je al snel waar je een goed antwoord kunt vinden. Met een handvol goeie en betrouwbare sites kun je iig aardig wat feitelijk juiste info vinden.

Voor een aantal vragen kan ik uit eigen ervaring dingen opschrijven. 

Ik beantwoord ook meestal die vragen waarvan ik denk dat ik mensen daarmee op weg kan helpen. Dan lijkt het tenminste nog op een zinnig antwoord. Al die andere vragen laat ik over aan andere forumleden en dat zijn er een heleboel die daar goede reacties op geven waar de T.O.’s wat aan hebben.

 

Het forum is dus voor en door iedereen. We doen het met zijn allen hier. Ieder zijn/haar bijdrage is waardevol.

 

Maar ik vind het wel leuk dat je me een complimentje geeft.

Ik lees jouw comments ook met plezier. Goed dat je er bent. Ga zo door.

 

Groetjes,

M&M's


@M en Ms .

Klopt , met Google en ervaring kom je heel ver. Ja , dat is waar ,dat het forum voor en door iedereen is en ieder zijn bijdrage levert. 

Complimentjes geef ik graag, helemaal als dat terecht is.😊

 

Fijn om te horen dat mijn comments met plezier worden gelezen.☺️

Ik word er een beetje verlegen van☺️☺️

Groetjes gebruiker c 


Ik heb echt nog nooit omegle gedaan.


Reageer