Vraag

naaktfotos krijgen van een vriend

  • 13 March 2024
  • 4 reacties
  • 450 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een jongen 13 jaar. 

ik ben meestal geil en wil wel eens een keer mijn vrienden of vriendinnen naakt zien. op een foto of in het echt. alleen ik vind het raar om dat zomaar te vragen. 

dus hoe kom ik tot daar? 

bedankt voor de antwoorden alvast!

groetjes anoniempje


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

het is wel raar om zo een foto te vragen. Ook is het best gevaarlijk dat te doen. Stel je foto word gedeeld??? Ik zou het pas doen als je echt iemand heel erg vertrouwd

 

Fleur

Reputatie 6
Badge +2

Ik zou geen foto doen maar in het echt, want een naaktfoto bezitten van een minderjarige (ook al ben je zelf minderjarig),is strafbaar.

(Heb ik ergens op dit forum gelezen)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @boekenworm ,

 

fijn dat je meedenkt en @Anymous234  wil helpen! De info die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Wanneer 2 minderjarigen in een gelijkwaardige relatie, met elkaars toestemming, naaktfoto’s uitwisselen dan wordt dit gedoogd.

Het zonder toestemming delen van naaktfoto’s is wel strafbaar. Zie voor meer info deze link: Is sexting met/tussen minderjarigen strafbaar? | Stop it Now!

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +4

@Anymous234 als jullie bv gaan logeren zet dan p*rno op zorg dat je alleen een onderbroek aan hebt en de lakens niet over je heen hebt liggen zodat je je stijve niet verbergt 

Reageer