Vraag

naaktfotos gestuurd, wat moet moet ik nu doen?

  • 27 October 2022
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik had net een snap gekregen van een guy en hij zij dat ik geld zou kunnen verdienen door Spicey foto's te sturen en eerlijk gezegd geloofde ik het niet maar dacht het toch te proberen en heeft hij uit eindelijk toch er geen geld voor gegeven maar dat boeit mij niet al te veel aleen de probleem is dat hij de fotos gaat door verkopen en dit bij meerdere .meiden heeft gedaan wat moet ik nu doen?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

heb jij naaktfoto’s van jezelf doorgestuurd? of hij van zichzelf?

 

Hallo,

Wat vervelend dat dit is gebeurd! 

Ten eerste: heb het er over met andere mensen: je ouders, leerkrachten, hulpverleners, etc

Heb je al geprobeerd de foto's te verwijderen? Ik denk het wel en hij zal ze ook al gescreend hebben, maar het valt te proberen.

Sta je herkenbaar in beeld? Als dit niet zo is, zal het voor jou een voordeel zijn.

 

Hierbij nog tips voor eventueel een volgende keer:

Zorg dat je niet herkenbaar in beeld komt. Houd je hoofd en andere herkenbare eigenschappen, zoals tattoos of moedervlekken, buiten beeld.

Overweeg op voorhand goed of je de persoon in kwestie voldoende vertrouwt.

Gebruik eventueel de ‘Dust-app’: daarmee kan je berichten sturen die niet worden opgeslagen en na 24 uur verdwijnen. Je kan geen screenshots nemen en ook berichten van iemand anders verwijderen.

 

Groet,

SammieSam

 

 

Bron: watwat.be

Heel erg vervelend dat dat gebeurde.

Ik denk persoonlijk niet dat hij de fotos naar anderen gaat sturen of er iets geks mee gaat doen. Je kan er ook over praten met vrienden if misschien familie, daar leer je veel van en het stelt vaak gerust.

 

Ik ben geen wappie of een oude man maar als je er over wilt praten sta ik er voor open :)

 

Groet van T

Reageer