Vraag

Naaktfotos/ filmpjes gekregen op snap

  • 15 November 2022
  • 4 reacties
  • 1676 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hi ik heb dus naakt foto’s gekregen op snap ik zal het verhaal even vertellen.

Er wilde een meisje mij toevoegen op snap en die accepteerde ik ik dacht ja waarom niet ze had trouwens ook een hele rare naam het leek wel Zweeds of zo nou 2 dagen later hoorde ik er nog niks van maar toen op eens kreeg ik een bericht van haar of ik seksueel romantisch was ik zij dat ik 10 was (ben ik niet echt) en toen stuurde ze een foto van haar. Gewoon nog met kleren. En 2 seconde later stuurde ze een filmpje dat ze haar trui en bh uit deed een een beetje met haar borsten ging spelen. En ik stuurde naar haar zo van wtf is dit.

En toen stuurde ze een filmpje dat ze helemaal naakt stond en een beetje met haar vinger in haar vagina ging. Ik vond het echt heel raar. Toen kreeg ik een berichtje dat ze van sex hield maar geen man ofzo had en of ik haar sexpartner wouw zijn. En toen heb ik haar gerapporteerd. Maar ik vraag me nou af waarom mensen dit doen. Of het überhaupt een echt persoon is want het leken wel standaard berichten te zijn. En wat er had kunnen gebeuren als ik ja had gezegd 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Goed dat je gerapporteerd hebt. Dit lijkt op een catfish account (catfish is iemand die zich voordoet als een ander). Die proberen met dat soort filmpjes en berichtjes jou ook uit de kleren te laten gaan en jou foto’s of filmpjes te laten sturen. Nooit op ingaan want voor je het weet staan die fotos online. En waarom ze dat doen? Goede vraag. Er zijn helaas heel veel gestoorde mensen online.

Reputatie 2
Badge +1

vaak zijn dit soort acconts bots ligt er aan of dat ze willen dat je via een link naar hun `profiel` gaan 

ik krijg zulke accounts vaak genoeg heb er sommige ge acpeteerd wat ze doen maar het maakt niet uit wat e stuurt ze sturen gwn nudes terug. 

Reputatie 2
Badge

ik heb sws met zelfde gesnapt ik stuur alyijd gwn of diegene van pizza houd is altijd wel grappig

 

Reputatie 1
Badge +1

Het zijn mensen die wat later proberen zulke foto's en video's te verkopen. Het zijn meestal jongeren die video s en foto's van anderen gebruiken om snel en makkelijk geld te verdienen. Ze hebben inderdaad altijd rare namen. Ik negeer de vriendschapsverzoeken altijd. Op YouTube staat een video over dit onderwerp op het kanaal van nosstories, check deze zeker.

Reageer