Skip to main content

Hoi 

Ik heb n vraag

ik heb dus contact via snap met ene jonge alleen wil die jonge telkens naaktfotos,

ik heb er al een paar fotos gestuurd mr hij wil maar meer en dan verwijder ik heb soms maar daarna meestal in de avond add ik hem weer en dat gaat telkens zo 

maar wat moet ik doen want oms ben ik van de mening dat ik m wil maar soms ook niet

Blokkeer hem gewoon


Hoi 

Ik heb n vraag

ik heb dus contact via snap met ene jonge alleen wil die jonge telkens naaktfotos,

ik heb er al een paar fotos gestuurd mr hij wil maar meer en dan verwijder ik heb soms maar daarna meestal in de avond add ik hem weer en dat gaat telkens zo 

maar wat moet ik doen want oms ben ik van de mening dat ik m wil maar soms ook niet

Gewoon blokkeren. Dit is best gevaarlijk dat je die fotos hebt gestuurd. Het kan zomaar zijn dat het een vieze man is die gewoon naaktfotos van je krijgt. Voor je het weet gaat ie je chanteren en heb je een probleem. Ik zou blokkeren en niet meer reageren en fotos sturen


Blokkeer hem gewoon

ja maar daarna add k m weer en idk 


Blokkeer hem gewoon

ja maar daarna add k m weer en idk 

Gewoon niet op reageren ook zoals @Anoniem 1515 zegt het kan een vieze volwassen man zijn. En als je dat niet durft zeg je: ik ben aan het sporten, ik zit op school, ik moet huiswerk maken enz enz


Blokkeer hem gewoon

ja maar daarna add k m weer en idk 

Warom add je hem weer? Dat hoeft niet he. 


Lieve schat 

Negeer hem en doe het gwn niet 

Gwn niet

           -----


Reageer