Skip to main content
Vraag

naaktfoto's wisselen, welke website

  • 17 July 2024
  • 4 reacties
  • 417 Bekeken

ik ben een jongen 15 jaar en wil graag naaktfoto's wisselen met een meisje maar weet niet waar ik mensen kan vinden die dat willen heeft iemand bijvoorbeeld misschien een website?

4 reacties

Zo'n site bestaat er niet

Badge

Ik doe het vaak op Snap of Insta waarbij ik meisjes toevoeg en dan eerst chat met ze. Vervolgens begin ik langzaam over foto’s en dan moet ik vaak als eerste sturen. Soms doe ik dat met gezicht, maar na dat het een paar keer gescreenshot was probeer ik dat minder. Maar 1/8x stuurt een meisje vaak ook wat terug 😊

Reputatie 3
Badge +1

Zo een site bestaat inderdaad niet en ik zou oppassen met dat te doen via Instagram en Snapchat want als ze het screenshotten kunnen ze er mee doen wat ze willen en gwn verspreiden en dan is dat heel moeilijk voor nog van het internet te verwijderen 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Een site hiervoor bestaat gelukkig niet want dat zou ook illegaal zijn. Sowieso raad ik je trouwens ook af om naaktfoto's te delen met anderen je weet nooit wat anderen er mee kunnen doen en het kan heel makkelijk verspreid worden dus ik zou het echt niet doen want het is niet veilig.

Groetjess van ItsJustMe :)

Reageer