Vraag

Naaktfoto's van een vriendin

  • 6 August 2023
  • 3 reacties
  • 786 Bekeken

Badge

Hoi allemaal 

ik heb dus een vriendin maar ik wil eigenlijk een foto van haar in bikini of bh iets in die term zeg maar ik wil haar gw zien het liefst naakt maar ja dat gaat sowieso niet we zijn allebei 14 heeft iemand tips ofz ?  En hoe hebben jullie het gedaan (als het gelukt is tenminste)
 


3 reacties

Wat je kan doen is om samen naar een zwembad gaan en wanneer ze in haar bikini staat te zeggen van ‘Ik zou wel graag een foto van ons beiden maken voor later als een herinnering dat we het leuk hebben gehad!’ Dan denk ik wel dat ze akkoord gaat.

Nog een andere mogelijkheid is dat je een spel gaat doen waar de verliezer steeds een kledingstuk moet uit en dan ga je tot je ondergoed en dan misschien hetzelfde zeggen als de eerste mogelijkheid. Deze mislukt wel eerder, omdat de meeste mensen niet op de foto willen staan in hun ondergoed.

En nog een ander mogelijkheid is dat je gewoon eerlijk bent en zegt dat je graag een foto wilt van haar in bikini of bh en misschien zegt ze wel ja. Het kan ook zo zijn dat ze nee gaat zeggen, omdat ze het gewoon niet prettig vindt om op camera te komen. Het ligt denk ik gewoon aan welk type vriendin je hebt. 

Hopelijk gaan deze tips je helpen!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Helaaspindakaas ,

 

vraag of ze een keertje met je mee wil naar het strand of het zwembad en vraag daar dan of ze met je op de foto wil en of je een foto van haar alleen mag maken.

Je kunt ook met meer vrienden en vriendinnen gaan en het dan vragen als jullie met z'n allen op het strand of in het zwembad zijn.

 

Succes alvast 😉

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Badge

Dankjewel voor jullie reacties ik ga het proberen !

Reageer