Mag je als 14 jarige naaktfoto’s sturen naar leeftijdgenoten?
Mag je als 14 jarige naaktfoto’s sturen naar leeftijdgenoten?
hallo, dit is officieel verboden maar als je de foto naar een vriend/vriendin stuurt waarvan je zeker weet dat diegene deze foto wilt ontvangen dan kan je dit wel overwegen. mij persoonlijk lijkt me het niet heel handig om te doen.
groetjes
Heyy,
Ik weet niet precies wat de regels zijn met naaktfoto's, maar zou je sowieso afraden om naaktfoto's te versturen naar anderen. Je weet nooit wat anderen met de foto's gaan doen en waar ze allemaal terecht kunnen komen en het kan wel voor vervelende problemen zorgen dus pas er mee op en ik zou het niet doen.
Groetjess, ItsJustMe <3
Hoi, of het mag of niet mag, is eigenlijk niet zo belangrijk. Het is in ieder geval geen goed plan. Ik zou het je echt met klem afraden om te doen. Foto's en vooral naaktfoto's gaan, hoe vertrouwelijk ook, een eigen weg op internet en dan kun je er niets meer aan doen. Heus , nooit doen!
Groetjes liefs Tartan X
Dat is een slecht idee.
Je mag het doen. Maar het is jou beslissing en de gevolgen ken je al: binnenkort sta je te pronken op een of andere website
Lees dit eens als je twijfelt over wat mag en niet mag:
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.