Vraag

naaktfoto's spijt

  • 16 November 2023
  • 1 reactie
  • 387 Bekeken

Badge

Hey ik ben een jongen van 15 (bijna 16) en ik heb een jaar geleden ongeveer naaktfoto’s gestuurd naar twee vrienden van me omdat ik onzeker was over dat ding daarbeneden. Bij de éne persoon is het echter al wel opgelost en zijn we weer echt goeie vrienden en hebben we het achter ons gelaten, maar bij de andere niet! Er zijn soms zelfs random kinderen die ineens aan mij beginnen vragen ofdat ik wel degelijk zo’n foto’s gestuurd heb en dat is namelijk enorm frustrerend en stressvol. Ik heb ook volledig geen vertrouwen meer in die persoon en nadat hij die foto’s blijkbaar had opgeslagen zonder ik dak ‘t wist (was via snap btw dus kvraag mij echt af hoe!). Ondertussen weet denkik echt veel mensen dat omdat die persoon ook zijn bek nooit kan houden over geheime dingen! Alsjeblieft help iemand om te zeggen wa ik nu moet doen. Ik weet nu ook dat ik dit nooit opnieuw ga doen om nie nog eens zo’n drama van te maken. Help iemand aub.!! zowel meisjes als jongens mogen antwoorden!


1 reactie

Hallo,

wat zit je in een nare situatie!

Het beste is denk ik heel hard en duidelijk aangeven dat je wil dat hij die foto verwijdert, en dat je anders naar de mentor stapt, desnoods met een appje dit zeggen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit niet tegen je mentor of ouders wil zeggen, maar doen alsof kan wel helpen zodat hij het verwijdert. 

Als hij dit niet doet, zou ik toch dit tegen zijn ouders of jou ouders zeggen, ook al is dit heel moeilijk.

Ik hoop dat het goedkomt!

Grtjes, gayniksmismee

Reageer