Vraag

naaktfoto's gestuurd naar vrienden?

  • 13 November 2020
  • 9 reacties
  • 687 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeft iemand van jullie ooit naaktfoto's gestuurd naar vrienden?

Zo ja hoe was het tot stand gekomen en hoe liep het af.

Daarna nog iets over gezegd of gedaan?


9 reacties

Reputatie 1
Badge

Ja ligt eraan wat je vrienden noemt. Wel via snap ofzo maar verder ken ik ze niet.

nog nooit naar vrienden of mensen die ik irl ken. wel vaak naar mensen op omegle die dan ook dingen terug sturen. weet dat het slecht is, maar t is ook fucking geil lol

Reputatie 5
Badge +3

ja dat heb ik weleens met een vriendin van me gedaan, we zaten in een friends-with-benefits relatie en stuurden elkaar weleens naaktfoto's om elkaar op te geilen.

ik vond het erg spannend en opwindend om te doen en te ontvangen

Reputatie 5
Badge +3

nog nooit naar vrienden of mensen die ik irl ken. wel vaak naar mensen op omegle die dan ook dingen terug sturen. weet dat het slecht is, maar t is ook fucking geil lol

Dat heb ik ook :)

Nooit gedaan . Mijn lichaam blijft liever anoniem en privé

Ik heb wel met een vriend van mij gedoucht enz maakt mij niet uit als goeie vrienden mij naakt zien

Reputatie 5
Badge +2

Nooit gedaan . Mijn lichaam blijft liever anoniem en privé

Helemaal mee eens er kunnen vreemde dingen gebeuren. Dus hoe geil het ook is doe maar niet!

Heb het wel ooit gedaan, is niet vervelend afgelopen ofzo maar heb er toch spijt van :(

Heb het wel ooit gedaan, is niet vervelend afgelopen ofzo maar heb er toch spijt van :(

wat vervelend dat je er spijt van had.

ik had er ook weleens spijt van toen ik er mee begon. heb ook een keer een langere tijd contact gehad met iemand waarmee ik naaktfotos wisselde. hij was een paar jaar ouder en ik wist niet helemaal zeker of ik fotos wilde blijven sturen. verder was het wel steeds gezellig met hem enzo, maar na een tijdje heb ik het contact met hem verbroken.

nu ben ik ouder en weet beter wat ik goed en fijn vind. ik stuur nu ook alleen maar naar wie ik wil en ben minder beïnvloedbaar. 

je moet vooral niet doorgaan met fotos sturen als jij het zelf niet fijn vind of als je je achteraf rot voelt en spijt hebt. deze dingen horen leuk te zijn en je moet niks doen wat je eigenlijk niet wilt :)

Reageer