naaktfoto's en snijden

  • 31 May 2023
  • 4 reacties
  • 364 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar. dit jaar werd ik bedreigd om een naaktfoto te sturen eerst dacht ik van nee dat doe ik niet. en toen begon hij te dreigen met het vertellen van mijn thuis situatie en dat wou ik niet en ik durfde er niks aan te doen en toen moest ik wel. en hij heeft het opgeslagen. en daarna als ik geen filmpje maakte dat ik aan het vingeren was ging hij het doorsturen en dat heb ik niet gedaan en heeft hij het doorgestuurd naar heel de school. en toen ben ik begonnen met snijden. en ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan omdat ik het niet durf te vertellen en ik schaam mij ervoor, wand ik dit jaar hebben ze nu 3x die foto's en filmpjes door school en familie gestuurd. het is niet goed wat ik heb gedaan maar ik wist geen uitweg. ik hoop dat jullie het snappen


4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Goed en dapper dat je dit topic hebt geplaatst We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  Je kunt ook anoniem kijken bij ; vraaghetdepolitie  bijvoorbeeld  over de mogelijkheid om aangifte te doen ( raden we je aan )  . Helpwanted zou jou kunnen bijstaan bij het verwijderen van deze foto's en filmpjes.  We wensen je sterkte.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ansie,

 

 het is niet goed wat ik heb gedaan maar ik wist geen uitweg. ik hoop dat jullie het snappen

het is niet jouw schuld

Het is de schuld van diegene die jou gedwongen heeft en de foto's en filmpjes online heeft gezet en van niemand anders.

Het vervelende is wel dat jij er mee zit , als slachtoffer.

 

Het doet me pijn om te lezen dat je daardoor aan self harm doet. Allemaal de schuld van die kl*jo

 

Zelf weet ik niet veel van self harm, maar zoals @Ab W als schreef kun je bij de Kindertelefoon terecht en ook bij bijvoorbeeld Mind:

https://wijzijnmind.nl/psychische-klachten/psychipedia/zelfbeschadiging

 

Ik hoop dat het (snel)  beter met jou gaat, want je verdient die ellende allemaal niet.

Natuurlijk snap ik het als je denkt ‘als ik die foto's en filmpjes niet gemaakt had, dan….', maar nogmaals die kl*jo had jou nooit zo mogen pushen en alles online moeten zetten

 

Hier nog een linkje naar de site die @Ab W hierboven noemde:

https://www.helpwanted.nl

en meer specifiek over die foto's en filmpjes:

https://www.helpwanted.nl/onderwerpen/foto-video

 

Sterkte met alles 

 

Gr. MickeyMouse 😉

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ansie,

 

ik heb net een reactie voor jou gepost, maar die moet eerst nog even gecheckt worden en dan komt ie hierboven te staan. Nog even geduld,

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Badge

Ik heb nu ook hetzelfde alleen dat persoon heeft een foto van mij met mijn gezicht en ook een filmpje van mij en ze weet bijna alles over mij

 

Onnodige quotes verwijderd

Reageer