Wegverwijderen en niet meer doen.
Oh dat is niet zo handig
Ik heb  dat ook weleens maar dan met selfies ofzoÂ
ja ik weet niet wat je moet doen maar heb je het we gelijk verwijdert? En volgende keer als je zoiets doet maak eerst ff een nep acc anoniem enzo en niemand toegenegen zodat je het via daar kunt opslaan. Als je een keer misklikt dan komt het op je verhaal maar dat mnu omdat niemand het KAN zien. Maar idk wat je moet doen nu Â
das vervelend, hoop voor je dat niemand erover gaat praten, als ik jou was zou ik gwn doen alsof er niks is gebeurt?
Ik denk dat je het al hebt weggehaald je kan het beste er over praten ik ben zelf ook dom geweest dus als je wilt kan je mijn ding ook ff lezen ik zelf vind het moeilijk om er over te praten ik zou er niet te veel aan denken zoek voor wat afleiding we maken allemaal domme fouten over een tijdje is het al langer geleden en denk dan gewoon het is lang geleden het is gebeurd was een domme fout ik hoop dat het een beetje helpt
das vervelend, hoop voor je dat niemand erover gaat praten, als ik jou was zou ik gwn doen alsof er niks is gebeurt?
Precies wat ik gedaan heb
Ik denk dat je het al hebt weggehaald je kan het beste er over praten ik ben zelf ook dom geweest dus als je wilt kan je mijn ding ook ff lezen ik zelf vind het moeilijk om er over te praten ik zou er niet te veel aan denken zoek voor wat afleiding we maken allemaal domme fouten over een tijdje is het al langer geleden en denk dan gewoon het is lang geleden het is gebeurd was een domme fout ik hoop dat het een beetje helpt
Kwam er na iets van 20min achter toen gelijk verwijdert
Als het in je Verhaal stond en jij er erg minderjarig uitziet dan is er kans dat Snap je eruitgooit wegens breken van de voorwaarden, dat is namelijk met een vriend van me gebeurd maar die werd al na 10 minuten zijn account verwijderd en hij kan er nooit meer op met zelfde email/IP/toestel. Â
Â
Ik heb letterlijk exact hetzelfde meegemaakt shit happensÂ