Vraag

naaktfoto broertje

  • 26 August 2022
  • 6 reacties
  • 1912 Bekeken

Badge

Hallo,

ik ben een jongen van 17 penis slap 11 en stijf 17 cm 

ik zat vanochtend stiekem op iPad van broertje van 15 en toen dacht ik ik ga zijn galerij bekijken en toen stond er bij recent verwijderd 20 dus ik klikte er op. Maar nu waren het allemaal naaktfoto’s en filmpjes en daar heb ik met men eigen telefoon foto’s van gemaakd omdat hij een mooie en dikke grote lul heeft. Maar t probleem is dat ik er steeds geil van word. En ik weet niet wat ik er aan moet doen 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi het is vind ik niet oke om op je broertje ipad te gaan zitte en al helemaal niet als je daar foto's van maat het is ook strafbaar dus ik zouw het zegen en verwijderen 

 

Mvg charloisanomiem

Reputatie 1
Badge

Ik zou er met hem over praten maar de foto’s die je zelf hebt gemaakt verwijderen want dat is niet oké. Geil worden van foto’s is niet erg, ik wordt ook soms geil van mijn broer

Foto's gelijk verwijderen. Dit is niet oké. Hoe zou jij het vinden als het andersom was geweest?

Reputatie 3
Badge +3

Hallo 

 

Ik zou de foto’s gewoon verwijderen. Hij wou dit waarschijnlijk niet meer zien en heeft ze verwijderd en voor de rest zou ik er niet meer over na denken.

Reputatie 7
Badge +5

Echt niet goed, hoe zou jij het vinden als je broertje op je iPad of je mobiel zal zitten!

Reputatie 2
Badge +2

ten eerste is het niet erg netjes om daar een foto van te maken, ten tweede heb je vaker gehad dat je geil werd van een jongen? zo ja dan mss gay en ten derde verwijder de fotos gwn ff

 

Reageer