Vraag

naaktfoto

  • 4 August 2020
  • 7 reacties
  • 587 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dit gaat Hey, ben Lars 13. En ontmoeten een jongen op snap. Hij vroeg ben je geil ik zei nee. Toen stuurde hij een een foto van 'zijn' pik. Hij zei nu jij ik werd daar wel geil van en stuurde de mijne .toen vroeg hij om een foto dat ik aan het rukken was hij zei lekker en stuurde toen ook een.

 

Uiteindelijk zei hij, dit is allemaal fake. En zei ik heb screenshots gemaakt van je foto's via een app. En zei zou ik je foto"s in een groep zetten. Ik zei paniekerig nee. Toen zei hij jawel. Ik zei als je dat doet bel ik of mijn moeder de politie. (Ik durf mijn moeder niet intelichten maar dat wist hij niet.) Dus hij zei oh sorry hey was een grap van dat ik screens heb gemaakt. En die foto's waren wel fake zei hij. En toen verwijderde ik hem van snap

 

Heb super veel spijt en ik ben bang dat me vrienden dit gaan zien. En ik weet dat ik fout zat. En dat ik suoer dom ben 😓. Maar ik ben bang dat hij het toch heeft gedaan. Dus wat moet ik doen. Ik durf niet naar me ouders te gaan. Want dadelijk worden ze heel boos dus Wat moet ik doen?

 

Ik stuurde wel foto's dat ik me kamer zeg maar bleurde dat hij niet echt alles kon zien wat in me kamer stond. 

Maar wat moet ik doen en geloven jullie het dat hij het gaat doen hij zei dat ie 15 was


7 reacties

Begin stukje moest zijn:

Hey, ik ben Lars 13 jaar. Sorry voor me spelling 

Wil iemand me helpen? Ik weet niet wat ik moet doen 

Reputatie 3
Badge +3

Ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken hoor. En als hij uiteindelijk wel die foto's doorstuurd, dan heb jij ook nog die foto's van hem waarmee je kan dreigen. Ook al zijn ze niet letterlijk van hem, als jij het geloofde, dan kunnen andere dat vast ook.

Heyy

Als je die jongen hebt ontmoet op snap kent hij je vrienden toch niet? Zit er niet teveel mee in. Dit lijkt me echt een persoon die aandacht nodig heeft.

Groetjs

Reputatie 4
Badge +1

Heyhoi, 

 

Allereerst van fouten leer je en vgsmij heb je nu ook geleerd het niet meer te doen. 

 

Aan de reactie te zien van degene waarnaar jij naaktfoto's hebt verstuurd denk ik dat het een jonger persoon is en dus niet zoals hij zegt 15. Verder denk ik dat als je er erg mee zit dat je toch met je moeder zal moeten praten.

 

Dus voor volgende keer of keren.. Zend nooit een naaktfoto maakt niet uit hoeveel je die persoon vertrouwd. Je weet nooit wat er gebeurd.

 

 

Dit was mijn raad weer 🙂

 

Grtzz

Reputatie 7
Badge +5

Daarom snap ik ook eigenlijk alleen maar met vrienden of vakantie vrienden

Niet meer doen. Tenzij je de persoon (goed genoeg) kent en 100% vertrouwd. Dit soort dingen kunnen dus gebeuren. Is niet echt iets aan te doen. 

Reageer