Vraag

naakte achtergrond

  • 18 August 2021
  • 9 reacties
  • 320 Bekeken

Badge

Hey,

Ik sinds een tijdje een naakte vrouw als achtergrond op mijn telefoon is dat raar?


9 reacties

Badge

denk het niet ligt eraan ofdat je die persoon kent

 

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

Nee ik ken de persoon niet het is iemand van reddit

Iedereen zijn ding I guess. Welk antwoord wil je horen? Dat het raar is en je er onmiddellijk mee moet stoppen? Of dat het heel normaal is en heel veel mensen dat hebben?

Either way, het lijkt mij praktisch gezien niet heel handig. Als iemand met je meekijkt op je telefoon kan dat best even een aparte indruk en/of ongemakkelijk moment geven.

Mijn advies is dan ook om dit soort plaatjes in je foto’s te bewaren en niet als achtergrond in te stellen. Echter, het is jouw telefoon, jouw achtergrond en jouw keuze.

 Hoi hoi 

Ken je die vrouw maar het is je eigen telefoon 

Dat ligt er aan wie de vrouw is, hoe seksueel getint het is en hoe erg jij je ervoor schaamt. Persoonlijk zou ik niet zo snel zoiets doen, omdat ik persoonlijk niet wil dat andere mensen raar naar mijn telefoon kijken. Hoe gewoon naakt ook is, het blijft toch taboe en daarom zou ik het afraden. Maar het is natuurlijk je eigen telefoon en je eigen keuze.

 

 

het is niet perse raar, maar het is niet een ding dat veel mensen doen (althans ik ken niet veel mensen die dit vrijwillig doen). maar weet je, het blijft een eigen keuze. wil jij dit doen? prima.

 

en wat is de intentie van het plaatje? is het erotisch of is het kunst?

Badge

 Hoi hoi 

Ken je die vrouw maar het is je eigen telefoon 

Nee ik ken de vrouw niet en het is mijn eigen tel.

Badge

het is niet perse raar, maar het is niet een ding dat veel mensen doen (althans ik ken niet veel mensen die dit vrijwillig doen). maar weet je, het blijft een eigen keuze. wil jij dit doen? prima.

 

en wat is de intentie van het plaatje? is het erotisch of is het kunst?

Het is gwn een vrouw die op de grond en je ziet haar vagina

Badge

Is niet perse raar, heb ik ook weleens gedaan. Of bijvoorbeeld foto’s van mezelf. Maar meestal deed ik na een dag ofzo weer wat anders.

Reageer