Vraag

naaktbeelden

  • 1 November 2020
  • 4 reacties
  • 643 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was dus zo bezig met een video maken dat ik bezig was, verzend ik het perongeluk naar een groepsapp op snapchta waar ook mijn stiefbroer in zat, (die heeft nog niets gezegd en gaat ie hopelijk ook niet doen).

maar het punt is dus dat er een screen van is gemaakt en mijn gezicht staat er ook op.
ik ben nog niet heel lang uit de kast dus het feit dat ik uberhaupt bezig was al te vertellen komt niet in mijn woordenboek voor.

maar wat moet ik nu doen?


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4. Reacties op het forum zijn positief.

Heyy

Weet je wie die screen heeft gemaakt? Je kunt altijd die persoon een berichtje sturen als je je daar beter bij voelt, gwn ff vragen of diegene die foto niet wilt delen. 

Ik denk, aangezien je stiefbroer er niets van zegt jij dat ook niet hoeft te doen. Het is tenslotte jou doen en laten, hij heeft er weinig over te zeggen.

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 5. Meld misbruik van het forum bij de moderators.

Groetjs

Zoals @Kaas123 zegt, degene die een screen heeft gemaakt aanspreken. Wat zijn diegene's intenties? Waarom? En natuurlijk, kan je het verwijderen en kan ik je vertrouwen?

Verder is het zo dat het gewoon jammer is. Het is al gebeurd. Je kan het niet ontzenden. Dus er valt weinig aan te doen. Je hoeft je je er niet voor te schamen. Ja het is schrikken. Maar een foutje zoals deze kan gebeuren, je moest is weten hoevaak. Er is nog niks aan de hand. 

Hallo,

 

ik dacht al gereageerd te hebben maar blijkbaar niet.

ik heb het even aangezien want ik kan verder geen contact meer met haar opzoeken inmiddels, maar ze heeft ook geen contact met mij opgezocht, waarschijnlijk is er ook niets mee gedaan (behalve misschien haarzelf er een plezier mee doen😂) want dat had ik wel te horen gekregen.

Reageer