Vraag

naakt zwemmen met klasgenoten

  • 25 June 2020
  • 7 reacties
  • 3473 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hallo ik ben een jongen 14 jaar

Ik wil graag eens naakt zwemmen met mijn vrienden maar hoe vraag ik dat

Alvast bedankt


7 reacties

Hoi @Sexylizzard

Ik wil dit zelf ook nog wel is doen en heb dat vroeger ook gedaan met vrienden. 

Ik zou gwn beetje praten van heb je wel eens naakt gezwommen en daar steeds op in gaan en denk dat je zelf wel aanvoelt of het kan of niet 

(je bent niet gelijk homo als je dat doet BTW)

Groetjes

Naamonbekend46

Hoi

 

Zoals Naamonbekend46 zei, kan je wat over naakt zwemmen beginnen praten. Lijken je vrienden hier open voor te staan, zouden jullie een plek uit kunnen zoeken waar naakt zwemmen mag. Dat mag namelijk niet zomaar overal. Wel zijn er plekken zoals stranden voorbehouden voor nudisten, waar jullie heen zouden kunnen. Zoek maar eens op of ze die in jouw buurt hebben. 

 

Gr. Kenshin

Badge

aanvulling op de rest.

je kunt het ze idd vragen maar dat kan ook weer op verschillende manieren, vaak als je het gewoon direct in een groep gooit met meerdere mensen denken mensen van als k ja zeg denken ze dat ik gay ben dus kan je beter met mensen 1 op 1.

Hi Sexylizzard,

 

het ligt er een beetje aan wat de omstandigheden zijn. Eergisteren waren we met een groepje vrienden (totaal met 7) en we hadden bij de speelkooi een beetje gevoetbald en basket gegooid en het was echt warm, dus de meeste hadden al hun t-shirt uit gedaan. Toen riep eentje zullen we gaan zwemmen en wij 'ja, is goed’ en andere zeiden dan weer, maar we hebben geen zwembroek bij. Toen zei ik 'nou en, ik ook niet, maar ik ga gewoon bloot’ en dus mijn twin zegt 'ja, doe ik ook’ en toen zei de rest ok, ok nou ik zie wel dan. Dus wij naar een kreekje vlak bij en twin en ik gingen ons gelijk uitkleden en er al in springen en bijna allemaal deden ze hetzelfde, alleen 2 gingen eerst in hun onderbroek, maar na een tijdje hadden ze die ook uitgetrokken. Dus dan is het wel handig als je het gelijk in de groep gooit, dan halen ze elkaar wel over.

Btw, twin en ik gaan al ons hele leven naar het naaktstrand en onze vrienden weten dat ook. Ze hebben ons al zo vaak bloot gezien, bijvoorbeeld ook thuis bij omkleden ofzo. Dus onze ervaring is dat als er een paar gewoon al bloot gaan dan doen er wel meer mee. Idk, hoe het bij jouw vrienden is.

Oh ja, het was al half donker van de week, iets van 22.45 uur ofzo en er komt niet echt iemand per ongeluk langs dat kreekje en anders blijf je gewoon ff in het water. Niks aan de hand.

 

EDIT: vaak is het dat je zo dat je er eentje of een paar moet hebben die er mee beginnen en dan heb je kans dat de rest zich ook niet wil laten kennen. Je kunt natuurlijk nooit iemand dwingen of maar blijven pushen, want dat is ook niet leuk. Dus als jij en bijvoorbeeld een goede vriend er mee beginnen, dan heb je kans dat de rest of een deel daar van ook bloot gaat. Je kunt ons ook uitnodigen, dan heb je er al twee die bloot gaan, maar ja das lastig afspreken omdat je hier geen contactgegevens mag delen. Of jij komt naar onze speelkooi ergens in Nederland haha, dan kun je met ons mee, zonder zwembroek dan hè.

 

Groetjes,

M&M's

Begin erover en vraag steeds dieper. Na een paar keer goed vragen weet je wel of ze het goed vinden.

Zoals andere al zeiden. Begin er over en werk stukje bij beetje er naar toe , en vraag dan of zei er open voor staan. Ze moeten natuurlijk niet iets doen wat ze niet willen.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 1
Badge

Ik vond een meisje uit mijn klas heel knap en heb gewoon gevraagd of ze met mij wou zwemmen. Ik had gewoon gezegd dat ik mijn zwembroek was vergeten dus dat ik maar naakt moest zwemmen dus deed zij dat ook. Uiteindelijk hebben we ook nog samen in het water geneukt.

Reageer