Vraag

naakt zijn spannend

  • 10 July 2020
  • 4 reacties
  • 1029 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Ik vind het altijd zo stoer als mensen hun kleren gewoon uitrekken op het naaktstrand ofzo. Ik zou het niet durven, omdat ik mebest wel schaam dan. Mijn vriendinnetje heeft het ook een keer gedaan, echt stoer. Ik deed het niet. Zijn er meer mensen die wel eens hun kleren uitrekenen op bijvoorbeeld op plekken waar ook andere mensen zijn? ( dus niet als je alleen in de badkamer bent.) Want dat ben je wel zelfverzekerd volgens mij!


4 reacties

Soms op het strand als ik een zwembroek aan doe/ uit doe.

Hi jongen 14jaar,

 

ik ga met mijn twin ook naar het naaktstrand en soms met vrienden of andere broers of onze zus met nog een vriendin of vriend.

Wij doen dat al van kleins af aan, dus voor ons is het niet echt bijzonder om bloot te zijn voor andere mensen. Vroeger gingen we met de hele familie naar een naturistencamping met bijbehorend strand.

 

Als je niet anders weet dan dat bloot lopen op bepaalde plekken normaal is, dan heb je ook geen schaamte of onzekerheid. Niet dat iemand zich zou hoeven schamen, maar ik kan me wel voorstellen dat het spannend is om het voor de eerste keer te doen.

Je denkt misschien dat iedereen de hele tijd naar je kijkt, maar daar zijn de meeste mensen op het naaktstrand helemaal niet mee bezig. Ze zien je voorbij lopen, maar kijken niet echt naar je. Gewoon zoals je in een winkelstraat iemand anders voorbij loopt.

Thuis zitten we met lekker weer ook vaak bloot in de tuin te zonnen. We hebben niet echt buren dichtbij naast ons, dus  daar hoeven we geen rekening mee te houden.

 

In huis kom ik mijn broer(tje)s ook wel bloot tegen als we samen gaan douchen of als eentje er net onder weg komt. Ik slaap met mijn twin op één kamer en we slapen allebei bloot, dus we zien elkaar elke dag wel een paar keer bloot. Meeste vrienden van ons hebben ons ook al regelmatig bloot gezien als ze langs komen en we nog niet klaar zijn of als ze blijven logeren.

 

Wij vinden bloot op het strand en in het zonnetje heel fijn, want dan heb je ook niet meer van die witte randjes en witte billen.

 

Iedereen voor zich moet weten of die bloot wil op het strand of thuis. Zolang e er niemand anders mee lastig valt is dat toch prima?

 

Als jij het graag zou willen kun je misschien eerst eens bloot in de tuin gaan zonnen, als er verder niemand thuis is of naar een rustig plekje op het strand gaan en daar een beetje uit het zicht gaan liggen. Om er voor jezelf aan te wennen.

Wij wonen (toevallig) niet ver van een naaktstrandje, dus kunnen we er ook makkelijk naartoe. Meeste zijn volwassenen of kleine kinderen, maar gelukkig komen er nog wel andere jongens van onze leeftijd, alleen zijn de meesten Duitsers of Belgen en niet zoveel Nederlandse jongens.

 

Oh ja, er komen ook wel wat meisjes, maar aangezien we zelf allebei (twin en ik) op jongens vallen hebben daar de meeste interesse voor. Natuurlijk gaan we ook wel gewoon met meisjes om.

 

Als je nog iets wilt weten of vragen dan hoor ik het wel.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge +2

Dus jullie zijn dat wel gewend.

Hallo Jongen 14jaar :)

Ik ga niet openbaar op een naaktstrand ofzo naakt.

-TheMightySlayer <3

Reageer