Bij wie zien de ouders jullie nog naakt? Hoe oud?
wordt er bij de veranderingen iets gezegd?
Bij wie zien de ouders jullie nog naakt? Hoe oud?
wordt er bij de veranderingen iets gezegd?
Ik ben een meisje van 13 en mijn ouders zien mij gewoon naakt. Ik loop niet naakt in de tuin ofzo maar als ik ga douchen bijvoorbeeld. En hoe bedoel je wat word er van de veranderingen gezegd?? Sorry ik snap het weer eens niet
Ja
Nou er wordt niet echt iets over gezegd als ik bijv. Uit de douche kom maar we zijn er wel gewoon open over
Heyy,
Ik ben bijna 17 en mijn ouders zien me af en toe nog wel eens bloot als ik bijvoorbeeld van de douche naar mijn kamer loop ofzo.. Daar doen wij bij ons thuis niet zo moeilijk over. Het zal vast zijn opgevallen dat ik wat veranderd ben in de afgelopen jaren, maar daar werden nooit opmerkingen over gemaakt.
Groetjess, ItsJustMe :)
Ik ben thuis denk ik voor 90% van de tijd naakt maar bij mij is nog geen verandering te zien
Zeggen ze iets van schaamhaar ofzo als ik da mag weten?
Iedereen
Ja maar woon met moeder en zus dus wel normaal. Iets zeggen erover niet echt
Mijn ouders hebben mij tot mijn 11e ongeveer naakt gezien bij douchen enzo soms, gewoon normaal alleen daarna niet meer, omdat ik toen naar de puberteit ging en ik vind dat niet fijn als hun me zouden zien, gelukkig respecteren hun dat. Maar het is ook heel normaal als jij het niet erg vind als je ouders dat zien!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.