Skip to main content

hebben jullie verhaalen dat ja al eens naakt op een logeer partij met een vriend in 1 bed hebt geslaapen wil dt doen maar zou ik in begin al naakt liggen of pas daarna dat hij dat ook kan doen 

bedoel je dat je elkaar wilt aftrekken? puur voor de sex ofzo. je zou het hem rustig kunnen vragen als je denkt dat hij dat ook zou willen. je hoeft niet perse gay te zijn (mag gewoon) en het betekent niet dat je gay bent maar als hij niet homofobisch is zou ik het vragen. Live your life boy. vertel ajb meer over je situatie en hoe oud ben jeđź’•

liefs nachtbloem

ik ben niet gay ik ben 14 maar wil gewoon weten hoe jullie dat doen 

is gewoon voor jullie verhaalen te hooren ik heb al eens bij een vriend geweest maar niet naakt maar ik ben ook wel als eens bij een vriend geweest en ik heb zijn lul al gezien en ontkleden en zo maar ik ben niet gay ik vergelijk gewoon graag met die van mij en zo want ben samen met een meisje

Voor seksverhalen ben je in het verkeerde forum aan het posten. 

Trouwens wat maakt t uit of het gay is of niet 

​@halloikbeneenjongen  met 1 jongen die ik van een camping ken en als we bij elkaar blijven logeren slapen we naakt in 1 bed. En met 2 van m’n beste vrienden (niet te gelijk) van sport slapen we ook gewoon naakt. Bij alle 3 de vrienden staan we gewoon naast het bed en kleden we ons helemaal uit, of we zijn al naakt

Reageer