Skip to main content

Hoii ik ga best wel vaak naakt voor mijn raam zitten als ik geil ben en dan kunnen mensen zo naar binnen kijken. Doen meer mensen dit en hebben jullie nog spannende dingen hiermee meegemaakt?

Ik zou er mee stoppen. Dit telt als buiten naakt zijn en dat is illegaal. Ook als je in je huis bent maar andere mensen kunnen je zien 

Groetjes mij @Anoniemxv 


@Anoniemxv  maar theoretisch als ik naakt in mijn kamer zit of loop ofme omkleed , met de gordijnen open, is dat dan illegaal? Ik ga toch niet expres voor het raam met men piemel staan zwaaien? Bij mij thuis zouden sommige buren me wel kunnen zien als ze de moeite dervoor zouden doen


Dan is het alsnog illegaal ja

Groetjes mij @Anoniemxv 


Lijkt me ook raar als dat illegaal zou zijn, dat zou betekenen dat je in je eigen huis niet naakt mag zijn het is idd wat anders wat @Lucas doet. Ik ben thuis ook meestal naakt maar ik heb het “geluk” dat niemand ons vanuit de straat kan zien


Het is niet illegaal om in je huis naakt te zijn, het is illegaal als je buiten naakt bent. En als je raam open staat en je bent naakt te zien, telt dat als "buiten" 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Ik had een caught in de act met de glazenwasser  .🥒😂. Ik was vergeten dat mijn moeder een afspraak met die goeie man had gemaakt. Dus ik lag naakt op brd met mijn lange penis te spelen die recht stond sls een vlaggenschip. Opeens zag ik zijn gezicht hij stond op een ladder..gooide hij super veel  zeepsop op het glas om net te doen alsof hij niks had gespot. Ik liep  roen in mijn blote kont naar het raam om sorry te zeggen.  


Het is niet illegaal om in je huis naakt te zijn, het is illegaal als je buiten naakt bent. En als je raam open staat en je bent naakt te zien, telt dat als "buiten" 

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Anoniemxv ik wil niet vervelend doen maar als ik thuis een raam op een kier heb staan en ik loop of sta er naakt voor is dat dan ook illegaal? Ik vind je antwoord heel  vaag?


Ik wil niet de expert uithangen, dus ik ga me er verder ook niet mee bemoeien. Het is gewoon dat als mensen je naakt zien in je eigen huis het illegaal is

Groetjes mij @Anoniemxv 


KINDERTELEFOON kunnen jullie hier advies over geven jullie hebben toch legale experten en zo. 

Hoe zit het dus met naakt lope thuis en wel of niet expres en gordijnen expres of perongeluk open? 

ALs je echt niks meer mag doen in je eige huis (en ik bedoel dus NIET expres bloot voor t raam gaan staan) dan vind ik dat wel oprecht debiele wetgeving, binnekort moeten we ons helemaal inpakken a la boerka en mag er niks meer, nou kan je beter naar afganistan verhuizen denk ik 

 


Het is niet illegaal om naakt te zijn in eigen huis 🙂 Ik ben zelf naturistisch opgevoed en loop altijd naakt thuis & in de tuin.


Hoi @AnAnIEm ,

In principe is je huis je privé terrein en daar mag je naakt zijn, ook als iemand je (per ongeluk) kan zien. Mochten er veel klachten komen en het blijkt dat je mensen expres choqueert en enorm lastig valt, dan kan het zijn dat je een boete kan krijgen. 

Groetjes,

Robbin (De Kindertelefoon)


Reageer