Skip to main content

Heyyy

 

Ik ben een nudist dus ben thuis altijd naakt en als ik dan bijvoorbeeld eten of iets anders bestel en de bezorger is er dan neem ik m'n eten of pakketje gewoon naakt aan

 

Doet iemand anders dit ook want vooral de mannelijke bezorgers kijken heel verbaast haha

 

Groetjesss

Hoi @Jasmijn_254 waarom doe je dat eigenlijk. Wat in je wil naakt zijn?  Wil je gezien worden en heb je een mooi lijf?  Wil je aandacht van jongens? Zomaar een paar vraagjes die in me opkomen. Het kan best gevaarlijk zijn, sommige mannen kunnen dat niet snappen. Kans op verkrachting lijkt me niet uitgesloten. Kijk een beetje uit en vraag eens aan jezelf waarom wil ik eigenlijk naakt. 

veel liefs Stoppelbaartje

 


Heyyy,

Het is interessant om te horen dat je je comfortabel voelt in je eigen huis en je eigen keuzes maakt. Het is belangrijk om je comfortabel te voelen in je eigen lichaam en je eigen huis.

Wel is het goed om te bedenken dat anderen zich misschien ongemakkelijk kunnen voelen als ze onverwacht met naaktheid worden geconfronteerd. Hoewel je thuis naakt zijn een persoonlijke keuze is, kan het voor bezorgers en andere bezoekers onverwacht en misschien ongemakkelijk zijn.

Misschien kun je overwegen om voor het openen van de deur even iets aan te trekken, zoals een badjas, zodat iedereen zich op zijn gemak voelt. Dit is een manier om je eigen comfort te behouden en tegelijkertijd rekening te houden met anderen.

Groetjes!


Ik trek dan wel even een t shirt aan die tot halverwege mn bovenbenen komt maar heb er dan ook geen onderbroek onder aan


Hoi @Jasmijn_254 waarom doe je dat eigenlijk. Wat in je wil naakt zijn?  Wil je gezien worden en heb je een mooi lijf?  Wil je aandacht van jongens? Zomaar een paar vraagjes die in me opkomen. Het kan best gevaarlijk zijn, sommige mannen kunnen dat niet snappen. Kans op verkrachting lijkt me niet uitgesloten. Kijk een beetje uit en vraag eens aan jezelf waarom wil ik eigenlijk naakt. 

veel liefs Stoppelbaartje

 

Heyy

 

Nudisme lijkt me duidelijk waarom ik graag naakt ben en als er een bezorger komt waarom zou ik dan in m'n eigen huis kleren aandoen het is aannemen en klaar


@Jasmijn_254 

Ik neem aan dat je onder de 18 jaar ben en minderjarig ben? Dat weet de bezorger namelijk niet die kan je ouder schatten. Het kan heel goed zijn dat hij denkt dat je geslachtsgemeenschap graag wilt. Bijna niemand zeker niet meisjes open de deur als een Eva in het paradijs.  Dan moet je het ook niet gek vinden als hij naar binnen gaat en het initiatief direct neem.  Hij hoeft alleen zijn penis uit de gulp van zijn  jeans te haken en  hup klaar voor in jouw vagina . Hij gaat echt niet geloven dat je opeens niet wilt en stop gaat zeggen.  Bloot zijn is vaak een uitnodiging voor gratis sex met een vreemde mijn mening.

 


Hoi Jasmijn, 

 

Toevallig heb ik het zaterdag ook gedaan. 

Ik was naakt thuis en plotseling ging de deurbel ik dacht niet echt na en deed de deur open. 

De buurvrouw stond er om iets te vragen maar ze werd rood en liep weg.

🤭🫣


@Jasmijn_254

Ik neem aan dat je onder de 18 jaar ben en minderjarig ben? Dat weet de bezorger namelijk niet die kan je ouder schatten. Het kan heel goed zijn dat hij denkt dat je geslachtsgemeenschap graag wilt. Bijna niemand zeker niet meisjes open de deur als een Eva in het paradijs.  Dan moet je het ook niet gek vinden als hij naar binnen gaat en het initiatief direct neem.  Hij hoeft alleen zijn penis uit de gulp van zijn  jeans te haken en  hup klaar voor in jouw vagina . Hij gaat echt niet geloven dat je opeens niet wilt en stop gaat zeggen.  Bloot zijn is vaak een uitnodiging voor gratis sex met een vreemde mijn mening.

 

Weet niet of hij goed zijn pik in mijn vagina kan doen met pepperspray in zijn ogen?


Hoi hoi @Jasmijn_254 

Wat is de reden dat je dit wilt doen?

Je laat er mensen mee schrikken en laat ze ongemakkelijk voelen.

Is dit wat je wilt met je leven? 
 

Groetjes, Anoniema


Aangezien je mijn leeftijd bent 16 of 17 moet je kunnen verwachten dat ze er geil van worden maar zo lang er mensen thuis zijn is het niet echt gevaarlijk ofz maar als je alleen thuis bent is het niet echt handig maar doe waar je je lekker bij voelt 


Ik weet ook niet of ik het moet geloven!


Heyy

 

Ik vind het echt grappig om te lezen dat zoveel mensen hier haat naar hebben 

 

Kijk ik ben gewoon een nudist ik vind het fijn om naakt te zijn en ik schaam me niet dat mensen mij naakt zien

 

Ik vind het alleen grappig dat SOMMIGE jongens wel eens verbaasd kijken en INDERDAAD weet ik dat niet iedereen het zou kunnen waarderen iemand naakt te zien

 

Ik vraag gewoon als iemand anders het ook wel eens heeft gedaan

 

En IK woon hier gewoon en jullie bepalen niet of ik de deur naakt open doe of niet


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ik ben ook nudist en heb weinig schaamte maar als een onbekende aanbeld trek ik wel enkel een t shirt of boxer aan


 

@Jasmijn_254 ik wil niet vervelend overkomen dus zeg ik van tevoren geen haat naar jouw of nudisme maar ik wil zeggen het kan wel beschamend/genant zijn als een jongen of meisje jouw ineens naakt ziet voor de deur dus ik zou voortaan gewoon ff snel wat aantrekken en daarna weer lekker doen waar je zin in hebt 

hoop dat dit helpt

,groetjes

Iemand anders


nee ik zou het nooit doen ik vond het al genant dat ik in de achtertuin lach te zonnen in onze vorige huis en dat de deurbel ging. bleken er 2 jehova's aan de deur te staan sta je mooi in je bikini ja nee me ouders zijn er vandaag niet echt genant hoor. 


Ik vind het juist knap dat ze zo open is, daar is al veel moet voor nodig. 

En ik ben van mening laat iedereen in zijn waarde. 

Ik zou graag een keer een dagje willen ervaren met haar puur uit belangstelling. 


Reageer