Skip to main content
Vraag

naakt strand 14 jaar

• May 12, 2025
  • 8 reacties
  • 1369 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben … en ben 14 jaar

het lijkt mij leuk om een keer naar een naakt strand te gaan. Alleen zit ik met een paar dingen.

Vinden mensen het raar als je daar in je eentje als 14 jarige komt?

vinden mensen het raar als je als 14 jarige een stijve krijgt?

Wat moet ik doen als ik een stijve krijg?

Vinden mensen het erg als je daar gaat aftrekken?

komen er meer mensen van mijn leeftijd?

dit waren mijn vragen zouden jullie ze willen invullen ik ben namelijk van plan om aankomende zondag te gaan

8 reacties

Phoenix
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 12, 2025

Ik denk dat het niet zo'n goed idee is om naakt naar het strand te gaan je kan daar als het goed is voor opgepakt worden en je moet nooit in het openbaar naakt gaan wat als iemand het op internet zet en mischien als je een baan wilt krijgen herkenen ze je michie ik zou het niet doen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 12, 2025

Het is dan wel om een speciaal naakt strand dat daar bedoeld voor is

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 13, 2025

Ik denk niet dat mensen het vreemd vinden dat je in je eentje naar een naaktstrand gaat en ik ben er zeker van dat ze begrip hebben voor een ongewilde erectie maar ga daar niet liggen aftrekken - een naaktstrand is geen seksclub.   

Als je er alleen naartoe gaat voo de seksuele kick, blijf je er beter weg.  En van wat ik hoor van mensen met ervaring, valt  wat je daar te zien kijgt doorgaans dik tegen.

• May 13, 2025

Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van naakstranden. 

Een naaktstrand is waar mensen hetzelfde doen als op een gewoon strand alleen ze hebben geen kleren aan. Het heeft an sich niks met seks te maken. 

Om op je vragen te antwoorden :  

Vinden mensen het raar als je daar in je eentje als 14 jarige komt? nee

vinden mensen het raar als je als 14 jarige een stijve krijgt? een stijve krijgen is van alle leeftijden en het is de natuur, dus nee, tenzij je der mee gaat pronken of met opzet gaat rukken 

Wat moet ik doen als ik een stijve krijg? niks. als het raar is, op je buik of zijkant liggen

Vinden mensen het erg als je daar gaat aftrekken? dat mag niet, nergens, dat is openbare zedenschennis, je kan ervoor opgepakt worden of erge problemen krijgen met ouders met kinderen die in de buurt zijn, of de aandacht trekken van (meestal oudere) mensen die het wel effe zien zitten om jou effe te gaan helpen rukken of de duinen in te gaan, bwah 

komen er meer mensen van mijn leeftijd? vast wel, meestal familiegewijze 

• May 13, 2025

Tuurlijk kan je dat doen en mag het als het echt een naaktstrand is. Maar ben je niet bang voor reacties van gekken en mensen die uit zijn op jonge gasten? Er lopen ook foute types rond en iedereen kan je filmen enzo

Ik zou jet zelf nooit durven alleen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 15, 2025

@Puckmeisje nee hoor eigenlijk lijkt dat me juist wel geil

Hey ik ben ook 14 mij lijkt het ook leuk om naar een naaktstrand te gaan. Maar ik ga het niet doen. Zeker niet op deze leeftijd. Ik ben bang dat mensen fotos van me zouden trekken en die online zouden zetten. Maar als jij graag wil gaan zou ik het zeker doen. En ik zou je best niet aftrekken misschien in een afgesloten hoekje waar niet al te veel mensen zijn wel, maar niet op een plek waar veel mensen zijn. 

• May 17, 2025

Hey ik ga ook altijd alleen, ik zou zorgen dat je niet te ver achteraf gaat en met echt rare mensen in aanraking komt en dicht bij gezinnen blijven is ook niet verkeerd, ik ga bijvoorbeeld naar een plek waar je best ver naar het einde kan lopen en dan kom je dus alleen maar oude mannen tegen. 

Tekst is aangepast door De KIndertelefoon ivm forumregel 3: 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.