Vraag

Naakt slapen met vrienden?

  • 16 May 2021
  • 5 reacties
  • 2188 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, over 2 weken ga ik op vakantie met een vriendengroep en ik lig dan met mijn beste vriend in een 2-persoonsbed. Mijn vrienden weten wel van mij dat ik naakt slaap, maar hoe doen jullie dit? Ik denk dat ik gewoon een boxer aan doe maar ben benieuwd. Slapen jullie naakt bij vrienden en zien jullie elkaar ook naakt? Bijvoorbeeld met een ochtenderectie??


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik zou je gewoon aanraden om een boxer te dragen. Ik zou het niet prettig vinden om het bed te delen met een vriend als hij naakt slaapt. Maar met een boxer aan is dat nooit een probleem geweest op vakanties.

-onnodige quote verwijderd-

Ik doe ook een boxer altijd aan idd uit fatsoen, maar vroeg me af hoe anderen dit doen

Reputatie 2
Badge +1

ik denk dat het een soort ongeschreven regel is om een boxer aan te doen :)

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Gerardje, 

 

Zelf slaap ik ook altijd gewoon naakt. Het voelt echt heel fijn. Als er iemand bij mij komt logeren vraag ik gewoon altijd even of hij/zij het prettig vindt dat ik naakt slaap. Maar als jij dat niet wilt doen, zou ik wel een boxer dragen, voor de zekerheid, want sommige mensen vinden het niet fijn met naakt zijn en twee jongens in bed en zo. Veel plezier op vakantie! Ik hoop dat jij hier iets aan hebt! 

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Badge

hi Gerardje

als ik jouw was zou ik gewoon even vragen of ze het vervelend vinden, en misschien slapen hun dan ook een keer naakt. en ze weten al dat jij naakt slaapt, dan zullen ze er ook niet heel verbaast van opkijken.

Reageer