Vraag

Naakt slapen: is het fijn?

  • 19 May 2023
  • 26 reacties
  • 2002 Bekeken

Badge

Hey allemaal! Ik ben een jongen van 16 en ik zit te denken om een keer naakt te slapen. Daar heb ik dus even wat vragen over:

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen?
  3. Trek je af voordat je gaat slapen?
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed?

Ik ben zelf best wel bang dat mijn ouders dit raar vinden of dat ze me gaan zien, hebben jullie tips?


26 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heb het vroeger wel is gedaan en misschien dat ik het weer is probeer

 

1 16

2 alleen onderbroek

3 ja

4 nee

Reputatie 4
Badge +2
  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? niks
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? soms wel altijd nadat ik ga ‘slapen'
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? mijn familie is nudist dus is niet raar
Reputatie 7
Badge +5
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? Zolang ik mij kan herinneren helemaal naakt 
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? Soms wel soms niet
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? Ja dagelijks ook wij zijn naturist

Als jij graag naakt wilt slapen kun je dit toch gewoon een keertje proberen? Denk niet dat de vragen die je erover stelt je echt gaan helpen om een keuze te maken, want die hebben niet echt veel met jouw naakt slapen te maken, en als je niet wilt dat je ouders je gaan zien dan kun je als je wakker bent toch iets aantrekken?

Reputatie 7
Badge +17

Als je naakt wilt slapen moet je dat gewoon doen. Weet ook niet echt wat je aan deze vragen hebt, maar goed...

1. Hoe oud ben je? 16
2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? Boxer en als het kouder is ook nog een tshirt.
3. Trek je af voordat je gaat slapen? Ja, vaak wel.
4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? Ja

 

 

Reputatie 7
Badge +9

ja zoals @tim16 zegt begrijp ik het niet echt wat je hier aan hebt. Doe het gewoon of doe het niet? Waar zit je op te wachten😂

Hoe oud ben je? 15

Wat draag je wanneer je gaat slapen? altijd boxer. Wanneer het kouder word ook. Wanneer het warmer word ook.

Trek je af voordat je gaat slapen? niet vaak.

Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? ja, door mn vriendin. Maar voor de rest niet.

Ik ben zelf best wel bang dat mijn ouders dit raar vinden of dat ze me gaan zien, hebben jullie tips?

daar is niks raars van te vinden, gewoon zeggen dat het heel warm was. Of dat je had gedouched en dat je zo moe was dat je vergeten was om een onderbroek aan te doen. Zo kan ik nog wel verder bedenken.

Reputatie 1
Badge +2

Hey allemaal! Ik ben een jongen van 16 en ik zit te denken om een keer naakt te slapen. Daar heb ik dus even wat vragen over:

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? naakt
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? ja dan word je heel moe en ga je slapen is dus een tip
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed?  ja bijna

Ik ben zelf best wel bang dat mijn ouders dit raar vinden of dat ze me gaan zien, hebben jullie tips?

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @sunshine22,

 

  1. Hoe oud ben je? - ik ben een jongen van 14 en over een paar maanden word ik 15
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? - gewoon niks, ik kleed me uit en kruip dan bloot in bed
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? - soms in bed, maar niet altijd, soms pas 's morgens of helemaal niet in bed
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? - ja, zo vaak als m'n broers me wakker komen maken omdat ik naar school moet of als we gaan sporten in het weekend en dan gaan we eerst samen douchen en ontbijten. Zij slapen ook bloot

Ik ben zelf best wel bang dat mijn ouders dit raar vinden of dat ze me gaan zien, hebben jullie tips?

mama wist het wel, maar heeft het nooit raar gevonden en als we gingen ontbijten had ik mijn boxer al aan, dus niks geks mee gemaakt. Ze heeft me wel eens bloot gezien, maar daar is toch ook niks raars aan. Wanneer zouden jouw ouders je dan moeten 'betrappen'? Zolang je onder je dekbed ligt kunnen ze niet zien of je bloot bent of niet, hooguit als je net uit bed bent en nog niet aangekleed en ze komen dan net binnen. Dus je kunt dan beter je boxer al in bed aandoen en dan pas opstaan. Niks aan de hand, lijkt mij 😉

Succes

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +5

En oh ja naakt slapen is het lekkerst wat er is, gewoon DOEN. Ik slaap naakt sinds ik geen luier meer aan heb. M’n oudere broer en jonger broertje en ouders slapen ook naakt. En ik ben nog steeds naakt en m’n broertje ook we liggen nu naakt in de jacuzzi 

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? In de zomer slaap ik wel is naakt maar anders onderbroek hele jaar
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? soms
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? Nee
Reputatie 4
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? Boxers soms naakt 
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? soms
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? nee

Hey allemaal! Ik ben een jongen van 16 en ik zit te denken om een keer naakt te slapen. Daar heb ik dus even wat vragen over:

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? T shirt met ondebroek  en als ik niet ongesteld ben naakt of met T-shirt 
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? Vinger me vaak wel als ik ga slapen 
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? Nee niet dat ik weet 

Ik ben zelf best wel bang dat mijn ouders dit raar vinden of dat ze me gaan zien, hebben jullie tips? Je gewoon nergens voor schamen en lekker naakt slapen 

 

Reputatie 2
Badge +1
  1. Hoe oud ben je?15 jaar 
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? Soms boxer in de zomer altijd naakt. 
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? Soms voor het slapen of bij het wakker worden ook wel eens. 
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed?bed? Ja, mijn pa, stiefvader, broertje,  zus. Ook met een ochtend erectie maakte  mijn mamma me wakker 
Reputatie 1
Badge
  1. Hoe oud ben je? Net 14
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? Alleen een pyjamabroek
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? soms, is te zien of ik er zin in heb
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? Ja
  1. Hoe oud ben je? 16 
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? voordat ik ga “slapen” meestal n korte trainingsbroek en n shirtje maar zodra ik ga slapen doe ik alles uit 
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? ja meestal wel 
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? ja regelmatig zelfs. als ik met vrienden ga logeren lig ik ook naakt dus dan zien ze me ook naakt
Reputatie 7
Badge +4

He @Anoniem_1234 ik zo het wel leuk en grappig vinden, maar hoe reageren je vrienden erop? 

Badge

Hey allemaal! Ik ben een jongen van 16 en ik zit te denken om een keer naakt te slapen. Daar heb ik dus even wat vragen over:

  1. Hoe oud ben je?  15
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen?  onderbroek
  3. Trek je af voordat je gaat slapen?   soms
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed?  nee

Ik ben zelf best wel bang dat mijn ouders dit raar vinden of dat ze me gaan zien, hebben jullie tips?

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @boyhulp,

 

als nu alleen in je onderbroek slaapt, doe dan een keertje je onderbroek uit als je al in bed ligt en leg je onderbroek onder je kussen of bij je voeten onder je dekbed. Voordat je opstaat kun je je onderbroek dan weer aantrekken en niemand die je bloot ziet als je uit bed stapt….

Je zou ook je onderbroek zover uit kunnen trekken dat ie alleen nog om je linker of rechterenkel of been zit, dan hoef je niet te zoeken hoe je 'm weer aan moet trekken...alleen even je andere been erin en omhoog doen lukt je vast wel zonder kijken.

Of slaap jij vast en heb je ouders die 's morgens zachtjes jouw slaapkamer binnen komen en dan in één keer je dekbed van je aftrekken…. vast niet, dus als ik jou was zou ik me geen zorgen maken

Gewoon doen. Ik slaap echt al jaren en jaren bloot en mij bevalt het prima en bovendien vind niemand het raar dat ik bloot slaap. Mijn broers slapen ook bloot en we delen samen een badkamer en gaan vaak met elkaar onder de douche, dus bloot is geen punt tussen ons.

 

Ow, ik zie net dat de TS hier tips over vraagt, nou ja dus @sunshine22  doe er je voordeel mee en misschien is het ook iets voor jou @boyhulp als je het een keertje wil proberen

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 2
Badge

Hoe oud ben je? 14

Wat draag je wanneer je gaat slapen? Vaak naakt, soms onderbroek

Trek je af voordat je gaat slapen? niet altijd

Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? Denk het wel in de ochtend als m'n ouders me wakker maken ofzo

Reputatie 7
Badge +5

@sunshine22 heb je al een keer bloot geslapen?

Badge

hey daar ben ik weer een keer :) ben vanavond alleen thuis en ik ga het dan voor het eerst doen! ook lekker rukken hahha ideeën zijn welkom

 

dankjewek voor de tips allemaal!

Reputatie 7
Badge +5

hey daar ben ik weer een keer :) ben vanavond alleen thuis en ik ga het dan voor het eerst doen! ook lekker rukken hahha ideeën zijn welkom

 

dankjewek voor de tips allemaal!

Misschien voor dat je naar bed gaat al naakt zijn.

Naakt in bed op je buik liggen met je piemel omhoog (naar je gezicht) of juist naar beneden (naar je voeten, tussen je benen). Maar vooral GENIETEN van het naakt in bed liggen en slapen

Reputatie 2
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat draag je wanneer je gaat slapen? Soms niets, soms een boxer
  3. Trek je af voordat je gaat slapen? Soms
  4. Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed? Nee
Reputatie 7
Badge +5

@sunshine22 heb je al naakt geslapen en zo ja hoe was het?

Badge

Hoe oud ben je? 12

Wat draag je wanneer je gaat slapen? Niks

Trek je af voordat je gaat slapen? nee

Ben je wel eens gezien terwijl je naakt was in bed?

Ja, toen mijn vriendin en ik naakt waren in bed

Reageer