Naakt slapen boys?

  • 27 September 2023
  • 16 reacties
  • 1893 Bekeken

Badge

Joo boys, 

Ik ben. Nu 14 en ik slaap meestal met pyjama aan.

Maar ik heb afgelopen nacht m'n onderbroek uitgedaan in m'n pyjama broekje natuurlijk wel voor ik ging slapen. Maar hoe slapen jullie? Slapen jullie naakt of juist met shirt en dat je penis lekker vrij is of alleen boxer? Hoe slaap je? 

Ps ik zou graag 1x naakt slapen heeft iemand tips 


16 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey,

Ik slaap meestal in de zomer in alleen onderbroek en in de winter met ook pyjama. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +4

Ik doe hetzelfde als @Monkeyboy08 

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 3
Badge +4

Meestal gewoon in onderbroek maar soms slaap ik wel naakt, doe ik meestal als ik na douchen direct naar bed ga

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik ook hetzelfde 😉 

Groetjes Tartan X  

Reputatie 7
Badge +8

Altijd pyjama want ik heb het altijd koud. Wel zonder onderbroek zodat mijn lul meer ruimte heeft

Reputatie 7
Badge +5

Ik slaap al heel lang helemaal naakt en het hele jaar door het is een lekker vrij gevoel

 

Ik zou zeggen gewoon doen

Badge

Ik slaap zelf soms naakt ligt eraan of ik het chill vindt 

Reputatie 7
Badge +5

@Lol0908 en wat heb je gedaan of ga je het nog doen? Naakt slapen is echt zooooo lekker

Reputatie 3
Badge

Ik ben een meisje maar ik slaap altijd naakt

Badge

@Lol0908 en wat heb je gedaan of ga je het nog doen? Naakt slapen is echt zooooo lekker

1x gedaan was lekker alleen nog wel met shirt

Reputatie 3
Badge +3

Ik slaap alleen met boxer, dat is gewoon het lekkerst vind ik. Soms slaap ik naakt als het heel warm is

Reputatie 1
Badge

You ik slaap in de winter in mijn onderbroek maar in de zomer en lente naakt 1tip is niet aan je penis denken soms wordt hij stijf maar dat is normaal probeer dat te negeren en naakt slapen is zeer gezond

Reputatie 7
Badge +5

@Lol0908 en wat heb je gedaan of ga je het nog doen? Naakt slapen is echt zooooo lekker

1x gedaan was lekker alleen nog wel met shirt

Dus eigenlijk nog niet naakt

Ja gewoon doen is het lekkerste ooit doe ik ook

Reputatie 5
Badge +4

Ik slaap al vanaf m’n 6e helemaal naakt het hele jaar door ook als er vrienden blijven slapen zij slapen inmiddels ook naakt

Reputatie 5
Badge +4

En ja gewoon DOEN

Reageer