Skip to main content

Slapen jullie in een pyjama, alleen in onderbroek of naakt? En hou oud ben je?

@ikblijfhetliefstanoniem  ik slaap al vanaf m’n 6e naakt zomer/herfst/lente/winter ben nu 12

Slapen jullie in een pyjama, alleen in onderbroek of naakt? En hou oud ben 

Ik ben 16 jaar en slaap of in een onderbroek en als ik naakt wil slapen trek ik een nachthemd aan 

Hoi,

Ik ben 16 en slaap eigenlijk altijd helemaal bloot. Alleen soms heb ik wel een t-shirtje aan als het koud is of tocht, bijvoorbeeld als ik in een tentje slaap en heel soms houd ik mijn onderbroek aan. Dat is alleen als diegene waar ik bij slaap dat liever heeft als ik bij hem in bed slaap, maar dat gebeurt bijna nooit, dat ze dan liever hebben dat ik mijn onderbroek aan houd.

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Hoi @Robbie0101,

uhm, is dat nachthemd dan een soort van lang t-shirt of hoe ziet dat er uit en is dat (speciaal) voor jongens

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Ik ben 16 en slaap bijna altijd naakt behalve als iemand blijft slapen, dan heb ik short en shirt aan en ook in de winter.

ik slaap altijd, tenzij ik bij iemand anders ben, altijd naakt. ik ben 17

Hey, 's winters nachthemd en als het erg koud is een extra dekbed xd. En zomers alleen een boxer.

liefs Tover xxx

Pyjama, ik zou wel naakt willen alleen dat word raar voor mijn ouders..

Groetjes mij @Anoniemxv 

Als ik met men vriendje slaap,slaap ik naakt of ondebroek ben 15 jaar en als ik alleen slaap zonder t shirt

Hoi ik ben 13 jaar slaap nooit in een pyjama ( is me te warm ) en meestal gwn naakt soms met onderbroek 

Ik ben 16 jaar ik slaap naakt soms met een lange t-shirt aan maar geen boxer aan loop ik zo door het huis. Als mijn lange piemel  vrij is van enig textiel stukje. 😝🫨

Laatst vaak naakt of in onderbroek 

en ik ben 17 

Nu slaap ik soms wel zonder shirt :)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer