Skip to main content
Vraag

Naakt slapen

• 26 december 2024
  • 6 reacties
  • 1029 Bekeken

J_anoniem
Forum|alt.badge.img

Hallo 

Ik ben een jongen van 16 jaar en ik slaap sinds kort naakt.

Ik heb ook een vriendin die ook naakt slaapt, we zijn een keer samen in bed geweest en toen kreeg ik een stijve en zei een vochtige en toen hebben we 1e keer seks gehad ( Wel met condoom )

Is dit normaal?

6 reacties

• 1996 reacties
  • 27 december 2024

Je bent niet de eerste en enige

J_anoniem
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 27 december 2024
Aubien schreef:

Je bent niet de eerste en enige

Oke

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 28 december 2024

@J_anoniem 

Ik vind dat vrij normaal 👍🙂

Ik had laatst nog een date met een jongen hij is ook 16 jaar die heel vrij is met bloot lopen. Nou ja dat heeft hij niet van een vreemde zijn vader is een nudist.  Hij woont met hem samen in één huis na de scheiding van zijn moeder. Als je hier wilt overnachten dan zijn de regels naakt in huis  zei hij met een knipoog. Ik ben zelf  gewend om naar sauna's  mee te gaan met mijn ouders.

Laat ik het zo verklaren ..

als je bloot bent als Adam & Eva  bent dan kan de  aantrekkingskracht meer zijn dan met kleren aan. Dan kun je ook seksuele prikkels sneller ervaren . Nou mijn date vriend zag er knap en macho uit.  Op de bankstel deden we het  effe geen zin in Netflix 😂

*Tekst aangepast door de Kindertelefoon door forumregel 6*

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 17 reacties
  • 28 december 2024

Hey meisje ​@Blondmodel 

Super tof dat jij er zo open over kan praten hier! Ik ben net hier nieuw op het forum een kusje van mij geen bijbedoelingen hoor!😉

Wij doen naturistische vakanties bijna elk jaar. Dan ben ik de Adam in jouw verhaal. Dan loop je op zo'n naturisten terrein naakt. De schaamte 🫣moet je als tiener over heen . Toen ik 14 jaar was was mijn geslachtsdeel al 12 cm slap en 19 cm . Dan heb je wel kijkers en starende blikken naar onder.  Ik werd daar wat nerveus of onzeker van .Niet altijd even leuk is ongeveer hetzelfde als je nu  grote borsten heb als meisje. 

Ik krijg lucky boy altijd veel aandacht van het vrouwelijke geslacht. 🙌Op dat bloot camping waren we  met een groepje mannen en tienerjongens aan het ⚽️ . Een van die zei na de game bij de douche ruimte tegen mij dat zijn dochter me erg leuk  vond. Weet je wel dat blond meisje dat naast me stond? Ze valt op jongens net bruin haar een cliché zei die en je hebt iets tussen jouw benen hangen waar ze interesse in heeft met een lachend gezicht. Ze is iets ouder dan jou net 16 jaar dus het kan. Laat ik het kort houden ik hoefde er niet veel voor te doen ze wou sex met me hebben. Wat een blote body kan triggern tot seksuele opwinding. 

AnAnIEm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 175 reacties
  • 30 december 2024

Naakt slapen heeft niks met nudisme te maken

Nudisme heeft an sich  niks met seks te maken

Naakt slapen met je liefje en dan seks hebben met een condoom om is de normaalste zaak van het heelal (als de leeftijden wettelijk gezien goed zitten)

• 1996 reacties
  • 30 december 2024
AnAnIEm schreef:

Naakt slapen heeft niks met nudisme te maken

Nudisme heeft an sich  niks met seks te maken

Naakt slapen met je liefje en dan seks hebben met een condoom om is de normaalste zaak van het heelal (als de leeftijden wettelijk gezien goed zitten)

Nudisme HEEFT niks met sex te maken

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen