Skip to main content

Ik wil graag naakt slapen maar ik kan er dan niet slapen ofzo omdat het geil voelt me wil wel gw naakt slapen hebben jullie tips?

@Anoniem_naamzegikniet  ik slaap al vanaf m’n 6e naakt. Ik zou zeggen gewoon doen het went vanzelf of als je in bed ligt je even aftrekken 

ja zoals @Aubien al zei went wel of gwn voor je gaat slapen aftrekken 

veel succes!

@Eminem4Life  en @Aubien  hoe bedoel je aftrekken want dan wordt je lul toch weer vies?

Als je gewoon vaak genoeg naakt slaapt gaat het uiteindelijk minder bijzonder voelen, netzoals alles wat je heel lang doet. het is minder leuk als de eerste keer dat je het ooit deed.

Dus probeer eens een week of maand ofzo elke dag naakt te slapen, waarschijnlijk zul je aan het einde van deze periode het niet meer zo bijzonder of geil vinden. Als je dat wel vind is het misschien gewoon je interesse om dat geil te vinden of spelen je hormonen een rol dat alles extra fijn voelt.

@Anoniem_naamzegikniet  dan pak je wat wc papier, een oude onderbroek of een oude sok die je om je lul doet. Of een sok om je piemel doen en niet aftrekken en zo gaan slapen 

Ik slaap ook wel eens naakt, het is het beste als je voor het slapen gaan even aftrekt, dan is de kans dat je geil wordt al een stuk kleiner. Het is ook natuurlijk dat je een stijve krijgt, niks om zorgen over te maken. Maar geloof me, het is toch lekker om ff te voelen als je slaapt? Haha

Reageer