Vraag

naakt slapen

  • 8 May 2021
  • 5 reacties
  • 420 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hy

 

Ik wil graag naakt slapen hoe doe ik dat?

Tips?

Als ik dat doe krijg ik meteen een stijven.

Hebben jullie dit oo?(Enkel beantwoorden als je naakt slaapt).

Wat doe je dan?

En welk gevoel heeft dat als je naakt slaapt?

 

 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Ano36,

 

Ikzelf slaap altijd naakt. In het begin was dit inderdaad wel even wennen, vooral dat je dan een stijve krijgt, maar als het goed is gaat dat na een tijdje weg, als ik dat dan had deed ik niks, het kan toch gebeuren? Maar het is echt een heerlijk gevoel om naakt te slapen, dus ik zou het vooral gewoon lekker doen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Nou ik zou beginnen met je kleding uittrekken? En dan in je bed gaan liggen en in slaap vallen. Als jij dat prettig vindt/als jou dat prettig lijkt dan moet je dat vooral doen.

En als je dan een stijve krijgt zou ik gewoon aan iets anders proberen te denken, dat werkt wel denk ik. Uit andere ervaringen heb ik begrepen dat het vrij voelt maar het spreekt mij persoonlijk niet aan.

Zal het proberen.

Ik slaap al nu zonder broek en shirt maar durf mijn onderbroek niet uit de doen.

Hoe doe kan ik dit overwegen 

Gewoon mijn onderbroek uit doen en slapen

Ik slaap al nu zonder broek en shirt (Dat is logisch, ik ken niemand die met broek en shirt aanslaapt.)maar durf mijn onderbroek niet uit de doen. Ik ga er van uit dat je alleen op je kamer slaapt. Dus waar ben je precies bang voor?

Hoe doe kan ik dit overwegen? geen idee. Ik zou zeggen, gewoon proberen en je ziet wel of het iets voor jouw is.

Gewoon mijn onderbroek uit doen en slapen? precies dit ja

en daarna kijken wat je fijner vond

let er alleen wel op dat natte dromen een beetje naar kunnen zijn

internet zegt mij dit mischien heb jij hier iets aan

Reageer