Vraag

naakt slapen

  • 26 January 2020
  • 10 reacties
  • 615 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik vroeg me af of meerdere mensen al op een leeftijd als ik (15), naakt slapen. Zo niet wat heb je dan aan in bed? En waarom slaap je wel/niet naakt?

Ps, wat is je geslacht en hoe oud ben je?

Regards,


10 reacties

Hoi jongen 16 hier! Ik slaap bijna altijd naakt omdat het vrij en fijn is. Soms heb ik een boxer aan maar als ik het heel koud heb doe ik een pyjama aan maar anders altijd naakt

Badge

Jo jongen van 15 hier! 

Ik slaap eigenlijk nooit naakt heb alleen een boxer aan. 

Ik weet eigenlijk niet waarom ik niet naakt slaap voelt niet chill ofso.

Joe

Mhm het verschild veel dus 🤣

Heyy

Ben 13 en de enige reden waarom ik niet naakt slaap is omdakt dan altijd voorvocht eruit kom en vind ik niet zo handig in bed. Heb gewoon meestal me boxer aan

Groetjes!

Kaas123

Hey

Jongen van 18 hier! Meestal slaap ik naakt, omdat het gewoon chill voelt en vrijer. Heel soms heb ik gewoon een boxer aan, maar meestal dus naakt.

Jongen 15. Ik doe het heeel soms. Zomers vaak alleen boxer. In de winter (nu) sportbroekje en shirtje

Badge

Tuurlijk Das focking comfortabel

Reputatie 2
Badge +1

hi, ik heb gehoord dat naakt slapen wat voordelen heeft(google maar) dus daarom slaap ik soms naakt(of gewoon zonder onderbroek). ik ben nu al een paar weken te laat  met ongesteld zijn(nee ik ben niet zwanger) dus ik durf het  niet echt nu haha. als ik het doe voel ik me wel vrijer  soortvan. ik heb geen jongere broertjes/zusjes dus ik hoef daar niet rekening mee te houden dat ze mn kamer inkomen of iets. ik hoop dat je hier wat aan hebt xx

Hey,

Ik vroeg me af of meerdere mensen al op een leeftijd als ik (15), naakt slapen. Zo niet wat heb je dan aan in bed? En waarom slaap je wel/niet naakt?

Ps, wat is je geslacht en hoe oud ben je?

Regards,

Hoi hier 15 jarige jongen ik slaap altijd naakt maar als er vrienden zijn die willen dat ik iets aan doe dan doe ik dat wel

Reputatie 5
Badge +5

Ik slaap het hele jaar door in mn blootje, ik weet niet beter meer. Ik doe het sinds ik niet meer in bed plas. Ben net 13 jaar

Reageer