Skip to main content
Vraag

Naakt slapen

• March 31, 2026
  • 7 reacties
  • 282 Bekeken

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

Hoi, 

Dit is mijn 3de topic, maar ik wou wat weten, hoe kan ik mijn ouders vertellen dat ik naakt wil slapen, ik denk dat ze er heel erg op gaan reageren.

Alvast bedankt!!

Minecraft speler

7 reacties

Quokka
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 31, 2026

Hoi hoi,

Waarom zou je dit aan je ouders moeten vertellen?

Auriël
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 31, 2026

Beetje rare vraag.
Wat hebben je ouders  er nou mee te maken hoe je slaapt en wat je aan doet?
Dat bepaal je toch zelf?
Als ik het te warm heb, doe ik ook alles uit.
En elke ouder heeft zijn kind al naakt gezien.
En als ze je kamer binnenkomen, kunnen ze dit toch ook verwachten, dus beetje vreemde vraag.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 1, 2026

Welke reactie verwacht  je dan?  Je mag dat toch zelf weten: jouw lichaam en jouw bed.

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

Allemaal bedankt voor de antwoorden, voor ​@Auriël & ​@Quokka  mn ouders zouden dit moeten weten omdat ze soms 's nachts even komen kijken of ik slaap en voor ​@Diana ik verwacht een beetje een verschrikte reactie

Nogmaals bedankt ❤️ ❤️ 

Forum|alt.badge.img+2

Je hebt geen toestemming nodig als je de roze pyama aantrekt in plaats van de blauwe. 

Als je denkt dat ze komen kijken… begin je toch met alleen een pyamabroek aan te houden?  En dan alleen een korte pyamabroek.
En verder liggen er dekens over je heen, ze gaan die toch niet van je afhalen???

Auriël
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • April 1, 2026

Allemaal bedankt voor de antwoorden, voor ​@Auriël & ​@Quokka  mn ouders zouden dit moeten weten omdat ze soms 's nachts even komen kijken of ik slaap en voor ​@Diana ik verwacht een beetje een verschrikte reactie

Nogmaals bedankt ❤️ ❤️ 

Waarom MOETEN ze het weten?
Dat moeten ze helemaal niet.
Waarom kijken ze  of je slaapt?
Je bent toch geen 8 meer ofzo?
En je slaapt toch onder een deken neem ik aan?

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

@Auriël ik weet het ook niet wrm ze kijken maar allemaal nogmaals bedankt voor de antwoorden♥️